ניטור מבצעי: פרולוג'יק מזמינה להכיר את יכולות פלטפורמת SolarWinds

"אחד האתגרים המרכזיים כיום הוא שמירה על רציפות תפעולית של מערכות המחשוב והדיגיטל. אלו צריכות לעבוד ולספק תפוקה מקסימלית מסביב לשעון, 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע״, מסביר ליאור לוי, מנכ"ל ומייסד פרולוג'יק

בשיתוף חברת פרולוגי'ק
ניטור מבצעי: פרולוג'יק מזמינה להכיר את יכולות פלטפורמת SolarWinds
ניטור מבצעי: פרולוג'יק מזמינה להכיר את יכולות פלטפורמת SolarWinds

חברת פרולוג'יק (Prologic) מודיעה על השתתפותה באירוע Bynet Expo 2024, ומזמינה את ציבור המשתתפים באירוע לבוא ולהכיר את יכולות הניטור המבצעי של ספקית הטכנולוגיה העולמית SolarWinds, אותה היא מפיצה ומשווקת בישראל, ואשר מתמחה בפיתוח ושיווק של פלטפורמה מתקדמת לניהול וניטור תשתיות ה-IT הארגוניות. "משתתפי האירוע מוזמנים לבוא ולהיפגש איתנו, להכיר את הפלטפורמה של סולארווינדס, והכול בצורה בלתי אמצעית ופתוחה", מציין ליאור לוי, מנכ"ל ומייסד פרולוג'יק, בהתייחסו להשתתפות החברה באירוע.

לוי הוסיף כי "אחד האתגרים המרכזיים כיום הוא שמירה על רציפות תפעולית של מערכות המחשוב והדיגיטל. אלו צריכות לעבוד ולספק תפוקה מקסימלית מסביב לשעון, 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע. זה נכון במערכות האזרחיות, וזה נכון על אחת כמה וכמה במערכות הביטחוניות. ניתן ליישם את הדרישה הזו באמצעות יישום של מערכת ניטור אפקטיבית ויעילה – דוגמת זו שפותחה על ידי SolarWinds, שמציעה פתרונות לכלל התרחישים ולקשת רחבה של סביבות – החל מאון פרמיס, עבור בסביבות היברידיות וכלה בסביבות ענן ואף סביבות מרובות ענן".

יכולות ניטור עמוקות

באירוע תציג פרולוג'יק את פלטפורמת SolarWinds Hybrid Cloud Observability, פלטפורמה המעניקה יכולות ניטור לעומק של סביבות המחשוב כולל אלו המורכבות ביותר. הפלטפורמה מאפשרת החלפה של עד 15 כלים שונים לניהול וניטור ה-IT בארגון, ומסייעת למנמ"ר ולמנהל התשתיות לנהל את פעילות המערכות באופן מיטבי.

הפלטפורמה כוללת דשבורד אחוד המציג את תוצאות הניטור, ובנוסף המלצות מבוססות בינה מלאכותית (AI) המסייעות בניהול פרואקטיבי של כלל הסביבות. הפלטפורמה מאפשרת לארגונים לשפר את ביצועי סביבות המחשוב, הזמינות שלהן, האבטחה, לשפר את החוויה הדיגיטלית שהן מספקות, ולעשות זאת בסביבות ענן או סביבות היברידיות מורכבות, מגוונות ומבוזרות.

"בפרט בתקופה הזו בה ארגונים רבים חיים על התפר שבין שגרה לחירום", מוסיף לוי, "קיימת ציפייה של משתמשי הארגון או הלקוחות לזמינות מלאה ולביצועי שיא. הדרישה הזו היא מובנת ונדרש לתת לה מענה – בין השאר באמצעות שדרוג יכולות הניטור והניהול של הנכסים הדיגיטליים והתשתיות הטכנולוגיות התומכות בהם. זה קריטי, זה מחויב המציאות בשגרה, ועל אחת כמה וכמה בשעת חירום".

הפלטפורמה של סולארווינדס לניהול וניטור נכסי ה-IT הארגוניים משמשת כיום למעלה מ-300 אלף ארגונים, הפעילים בלמעלה מ-190 מדינות, בהם 498 ארגונים מקרב אלו הנכללים במדד Fortune 500. פורטפוליו הפתרונות של סולארווינדס כולל גם פתרונות לעולמות ניהול הנטוורק (Network Management), ניהול סיסטם (System Management), ניהול דאטה בייסים (Database Management), ניהול אפליקציות (Application Management), ופתרונות לתחום אבטחת המידע (IT Security). לדברי לוי, "סולארווינדס מספקת פלטפורמה עוצמתית ועשירה ביכולות, אך במקביל הדגש הוא ביצירה של פלטפורמה פשוטה להתקנה, הטמעה ותפעול, ותוך שמירה על מודל עלויות סביר".

פרולוג'יק וסולארווינדס – Better Together

שיתוף הפעולה בין פרולוג'יק ו-SolarWinds נבנה לאורך למעלה מ-15 שנים. במהלך שנים אלו בנתה פרולוג'יק אקוסיסטם ישראלי ענף סביב פתרונות SolarWinds הכולל מאות ארגונים שבחרו בפלטפורמה, למעלה מ-10 שותפי אינטגרציה חזקים הפעילים בישראל, וקהילה של מאות מקצועני IT המתמחה בפורטפוליו הפתרונות של החברה. בנוסף, החברה הקימה בהשקעה גדולה של משאבים מרכז ידע ותמיכה ישראלי In-House העוסק בסיוע לשותפותינו וללקוחות בכל התהליכים הקשורים לפרה-סייל, פוסט-סייל, הטמעות, תמיכה שוטפת וחיבור למשאבי ידע בחברה העולמית.

לוי הוסיף כי "הצוותים שלנו, בראשותה של לירון פרבר, מנהלת הטכנולוגיות הראשית של חברת פרולוג'יק, מביאים לשולחן ניסיון עשיר, ארוך שנים, היכרות עמוקה עם האתגרים מצד אחד של הארגונים, ומצד שני של הפלטפורמה, וחיבור עם מקורות ידע נוספים ב-SolarWinds העולמית. בהקשר הזה בהחלט ניתן לקבוע שבישראל נוצרה זהות בין פרולוג'יק ו-SolarWinds, וכי החיבור בין שתי החברות מייצר ערך מוסף גבוה לכול הצדדים – הן אינטגרטורים והן לקוחות".

לוי מסכם כי "תמיד מדהים אותי לראות את המבט המתפלא של מנהלי IT כשהם רואים לייב-דמו של יכולות פלטפורמת SolarWinds, ואיך זו מחליפה בקלילות מספר רב של כלים המשמשים אותם לניהול של סביבות ה-IT הארגוניות. האירוע הקרוב – Bynet Expo 2024 יהיה הזדמנות למפגשים אישיים כאלו, ואנו מזמינים את המשתתפים לבוא ולהכיר – גם אותנו, וגם את הפלטפורמה הטכנולוגית של סולארווינדס".

לפרטים נוספים: https://www.prologic.co.il/solarwinds

img
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
דעה | צה״ל צריך לחשוב על שבב לאיתור חייל במקרה של נפילה בשבי