טרילוג'יקל הישראלית תספק פתרונות IoT וסייבר למערך הרכבות בתאילנד

היקף המכרז מעל מיליון דולר בשלש השנים הראשונות
 

טרילוג'יקל הישראלית תספק פתרונות IoT וסייבר למערך הרכבות בתאילנד

אייל טריכטר. צילום: טרילוג'יקל

חברת טרילוג'יקל, המפתחת פתרונות IoT וסייבר ליישומים קריטיים, זכתה במכרז של ממשלת תאילנד לניטור מערך הקטרים של רשות הרכבות במדינה. במסגרת המכרז תספק טרילוג'יקל שירותי ניטור לכ 177 קטרים של SRT – חברת הרכבות הממשלתית של תאילנד, בהיקף כספי של מעל מיליון דולר למשך 3 השנים הקרובות, עם צפי הרחבה של הפרויקט בהמשך.

היקף שלב א' בפרויקט זה, מכסה את מרבית צי קטרי הדיזל של החברה וישמש כמנוע מרכזי בשיפור אמינות וזמינות הצי, למתן שירות טוב יותר של מערך הקטרים לרכבות נוסעים ומשא. תהליך הטמעת הפרויקט החל והוא צפוי להסתיים עד לסוף 2021. 

חברת טרילוג'יקל מפתחת פתרונות IoT המאפשרים שליטה ובקרה, ניתוח מידע וניהול מתקדמים בתחומי התעופה, תחבורה והביטחון. מעבר להגברת יעילות התחזוקה, הטכנולוגיה מאפשרת גם שיפור בטיחות ומניעת תאונות על ידי מתן התרעות מוקדמות, עוד בטרם נוצר סיכון ממשי לפגיעה בהפעלה ובטיחות השירותים הניתנים על ידי הארגון. מדובר במערכת אקטיבית שתאפשר לרשות הרכבות בתאילנד, הכוללת כ 14 אלף עובדים, מצד אחד שיפור יעילות התחזוקה כולל ניתוחי נתונים ומצד שני שיפור הבטיחות ביום יום. 

"הצטיידות חברתSRT  בטכנולוגיה מתקדמת לניטור מצב הרכבות הנו חלק ממגמה עולמית ליצירת מערך מידע משולב לשיפור יעילות אחזקה ובטיחות, על ידי יצירת מקורות מידע וניתוח מידע מתקדם, לתמיכה באחזקה יזומה, לעומת התהליכים המסורתיים, על בסיס לוחות זמנים קבועים מראש. מערך הרכבות בתאילנד ייהנה מטכנולוגיה מתקדמת אשר תהווה תוך זמן קצר מרכיב קריטי ובלתי נפרד משגרת התפעול ואחזקה של הרכבות", אומר אייל טריכטר, מנכ"ל טרילוג'יקל. 

"הזכייה במכרז זה מהווה עבורנו הישג משמעותי שכן במכרז זה התמודדו מספר מתחרים משמעותיים. מעבר לכך, הכניסה לתאילנד מאפשרת לחברה חשיפה לשוק באסיה, אשר  מציג האצה בתחום עם השקעות משמעותיות. סך היקף שינוע סחורות בתאילנד באמצעות רכבות משא, עומד על כ 2% בלבד מכלל הסחורות המשונעים במדינה, וזאת לעומת כ 18% באירופה, אשר צפויה להגדיל את מרכיב השינוע באמצעות רכבות משא ל 30% תוך עשור.

״הצפי הוא שסך התעבורה באמצעות רכבות משא באירופה יגדל ב 100% תוך עשור. נתונים אלו וכן המגמות בכלל העולם, מייצרות פוטנציאל משמעותי בפרויקטים וטכנולוגיות כחול לבן אשר יסייעו לחברת הרכבות התאילנדית לשפר גם את ניצולת השימוש בציוד וכמובן  אמינות הצי", הוסיף טריכטר.

פרויקט זה מהווה המשך לפרויקט בינ"ל נוסף של טרילוג'יקל באפריקה –  פרויקט של הטמעת מערכת לניטור ואיכון פעילות של רכבות משא בבעלות חברת Vale הברזילאית - אחת מחברות הכרייה הגדולות והמובילות בעולם. טרילוג'יקל צופה הרחבה של הפרויקט לפעילויות נוספות של חברת האם בברזיל.

אולי יעניין אותך גם