רובוטיכאן תפיץ את הכלב הרובוטי של גוסט רובוטיקס בישראל

התכונות שלו, כוללות יכולת להיכנס למקומות מסוכנים ולמזער את האבדות

קרדיט: רובוטיכאן

חברת רובוטיכאן (Robotican), יזמית ישראלית בתחום הטכנולוגיה האוטונומית, הכריזה על שיתוף פעולה עם חברת גוסט רובוטיקס (Ghost Robotics) בעלת-שם בתחום הרובוטיקה.

רובוטיכאן הפכה למפיצה הבלעדית של מוצרי Ghost Robotics בישראל, במיוחד של ה-Vision 60, כלב רובוטי Quadruped Unmanned Ground Vehicle (Q-UGV).

לדברי רובוטיכאן, ה-Vision 60 אינו רק פלטפורמה רובוטית; הוא נועד לתרום למאמצי הצבא בשדה הקרב ומחוצה לו.

התכונות שלו, כוללות יכולת להיכנס למקומות מסוכנים ולמזער את האבדות, הופכות אותו לנכס שלא יסולא בפז בשדה הקרב המודרני. בסביבת לוחמה משתנה, שילוב פתרונות היי-טק עם שיטות מסורתיות הוא חיוני וה-Vision 60  מצטיין בגישור על הפער הזה.

ה-V60 ממלא תפקיד מרכזי בשיפור הבטיחות והיעילות של הכוחות המזוינים. מערכות אלו מנווטות באזורים מסוכנים, מאפשרות מבצעים וסיורים אסטרטגיים המפחיתות באופן משמעותי את הסיכונים לחיילים ותורמות לבטיחות הכללית של אנשי צבא.

כצעד אסטרטגי, גוסט רובוטיקס רכשה מרובוטיכאן את ה"ספרה" (Sphera), מערכת הדמיית תאומים דיגיטלית המהווה חלק בלתי נפרד ממאמצי המו"פ של גוסט רובוטיקס בתחום הרובוטיקה הארבע-רגלית.

לדברי גוסט רובוטיקס, ה-"Sphera" הוא פתרון רובוטיקה המחולל מהפכה בניסויי ובאימון למידת מכונה.

עם "Sphera", המפתחים מקבלים הבנה מקיפה על איכות הרובוט ובגרותו בזמן שיא.

ניהול ציי הרובוטים הופך לקל, הודות לניסויי אינטגרציה יעילים על ידי צוותים מרוחקים. "Sphera" מעצימה את צוותי הרובוטיקה ומאיצה חדשנות מחזון למשימה. 

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית