SIPAL ו-Odysight שותפות לפיתוח מערכת תחזוקת מטוסים מהדור הבא

המערכת החדשה תשלב טכנולוגיית HMD עם אלגוריתמי תחזוקה חזויה 

Photo by Rafael Drück on Unsplash

Odysight.ai ו-SIPAL S.P.A. הכריזו על שותפות אסטרטגית שעתידה לחולל מהפכה בתחזוקת כלי טיס עם מערכת ויזואלית שתאפשר תחזוקה חזויה. שיתוף הפעולה הזה נועד לשפר משמעותית את היעילות, להפחית את זמני ההשבתה של כלי טיס ולשפר את בטיחות השימוש בו. 

בדיקות חזותיות בזמן אמת ללא פירוק מכלולים 

המערכת המשולבת תמנף את טכנלוגיית ה-Head Mounted Display של SIPAL עם הטכנולוגיה הקניינית של Odysight מבוססת ראייה Predictive Health Monitoring. זה יאפשר לצוותי תחזוקה לבצע בדיקות חזותיות בזמן אמת של מערכות פנימיות במטוסים, ללא צורך בהסרת פאנלים או מכלולים. גישה זו תחסוך זמן ומשאבים תוך מזעור הנזק הפוטנציאלי במהלך הפירוק.

AI מתקדם וניתוח וידאו לתחזוקה חזויה

האלגוריתמים המופעלים על ידי AI וניתוח וידאו של Odysight ישולבו במערכת ויאפשרו ניטור וניתוח רציפים של נתוני בריאות המטוסים. גישה מבוססת נתונים זו תאפשר תחזוקה חזויה על ידי זיהוי בעיות פוטנציאליות לפני שהן הופכות לכשלים קריטיים, שיובילו לזמינות מטוסים מוגברת ולהפחתת עלויות תפעול.

כיוונים עתידיים

שיתוף הפעולה בין Odysight ו-SIPAL נועד לפתח חבילה מקיפה של פתרונות מבוססי חוזי מתקדמים לתעשיית התעופה והחלל. זה כולל הרחבת יכולות המערכת לכיסוי מערכות ורכיבי מטוסים נוספים, וכן שילובה בפלטפורמות תחזוקה קיימות.


 

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית