לבחון טכנולוגיות: משלחת חברות מתחום הנמלים והתחבורה מברזיל ביקרה בישראל 

המשלחת כללה 40 משתתפים בהם נשיאים וראשי חברות בברזיל מתחומי הלוגיסטיקה, אוטומציה, בטיחות וכמו כן נציגי ארגונים ממשלתיים מנמלי המדינה

קרדיט: איגוד ההיי-טק הישראלי

השבוע (שני) ביוזמת איגוד ההיי-טק הישראלי הגיעה משלחת מברזיל אשר כללה 40 משתתפים בהם ראשי ונשיאי חברות מתחומי הלוגיסטיקה, אוטומוציה, בטיחות ונציגים ממשלתיים מנמלי המדינה.

בהם: ריקרדו ארטן, CEO Brasil Terminal Portuário, אדוארד נרי, General Director antaq ועוד. את חברי המשלחת קיבלו, מאיה שוורץ, מנכ"לית איגוד ההיי-טק הישראלי ולצידה רון גרמה, מנהל תחום היי-טק ופיתוח עסקי באיגוד.

מטרת הביקור בארץ של משלחת מגוונת זו היא לבחון טכנולוגיות ישראליות חדשניות על מנת ליישם במדינתם וזאת תוך בחינה שיתופי פעולה אפשריים ורכישת טכנולוגיות. לנוכח העובדה כי ברזיל היא המדינה הגדולה בדרום אמריקה מבחינת אוכלוסייה (214.3 מיליון) ושטח. וריו דה ז'ניירו, עיר הנמל הגדולה בברזיל מונה למעלה מ6.3 מיליון תושבים – הופכת את ביקורה של משלחת זו למשמעותי ביותר עבור חיבורים פוטנציאליים.

יום זה התחיל בביקור במשרדי חברת אינוביז בהם קיבלו חברי המשלחת סקירה על החברה והמוצר, כמו כן ביקרו במעבדות החברה. בהמשך כלל מפגש של הצד הברזילאי עם סטארטאפים וחברות היי-טק ישראליות. בין החברות  Cyber 2.0 Coreteel Asocs Orca-Ai.

מאיה שוורץ, מנכ"לית איגוד ההיי-טק הישראלי: "איגוד ההיי-טק הישראלי רואה חשיבות עליונה בהבאת הזדמנויות עסקיות בינלאומיות לחברות הישראליות. חיבור זה עם המשלחת מברזיל היה מתבקש, ואין ספק כי הוא עתיד להביא עימו שיתוף פעולה רחב ועסקאות משמעותיות".

מריאן כהן, יו״ר איגוד ההיי-טק הישראלי, ונשיא קבוצת MER: "אנחנו באיגוד ההיי-טק רואים חשיבות עליונה לקישור בין החברות באיגוד עם לקוחות פוטנציאליים והזדמנויות עסקיות בעולם. עקב היכרותי עם השוק הברזילאי והפוטנציאל שלו מברך כפליים על יוזמת ביקור המשלחת הברזילאית". 

ריקרדו ארטן, מנכ״ל, Brasil Terminal Portuário: "הנמל שלנו נחשב לחשוב ביותר בדרום אמריקה, אנו ממוקמים בסנטוס, הנמל הגדול ביותר באמריקה הלטינית והסלוגן שלנו הוא להאמין ולחדש, ואכן אלו היומיים שעברנו בביקור שלנו כאן בישראל.

״הם היו  מרגשים ופרודקטבים, בהם הייתה לנו ההזדמנות להיפגש עם יותר מ-20 חברות טכנולוגיה וללמוד על שיתופי פעולה עתידיים. זה היה מדהים לראות כיצד חברות הטכנולוגיה האלו דוגלות בחדשנות ברחבי העולם, ואנו מצפים לראות כיצד נחבור אל אלו בעתיד, בין אם באבטחת סייבר, שיפור תהליכים, אוטומציה ועוד.״ 

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית