לראשונה: בית הספר למנכ"ליות בתעשיות הביטחוניות

המחזור הראשון של בית הספר למנכ"ליות יכלול כ- 25 נשים מהתעשייה האווירית, הנמצאות בתפקידים משפיעים ומיועדות לתפקידי ניהול בכירים

לראשונה: בית הספר למנכ"ליות בתעשיות הביטחוניות

קרדיט: תעשייה אווירית

התעשייה האווירית ו"סופרסונס" משיקות את המחזור הראשון של בית הספר למנכ"ליות בתעשיות הביטחוניות, שמטרתו לקדם נשים לתפקידי ניהול בכירים בתחום זה.

המחזור הראשון של בית הספר למנכ"ליות יכלול כ- 25 נשים מהתעשייה האווירית, הנמצאות בתפקידים משפיעים ומיועדות לתפקידי ניהול בכירים. המפגשים יכללו לימודים בתחומים הרלוונטיים לעולמות הביטחוניים ולתחום הניהולי בפרט כמו ניהול מו"מ בסביבה רב-תרבותית, חדשנות כערך אסטרטגי, שוק ההון ועוד.

מנכ"ל התעשייה האווירית, בועז לוי: "בהיותה חברת ההייטק הוותיקה והמובילה בישראל, רואה התעשייה האווירית , חשיבות בהובלת שינוי לקידום ערכי השוויון המגדרי. כחברה עסקית, אנו נמצאים בתקופה הרווחית ביותר בתולדותינו, אשר נובעת מהפעילות המאומצת והמרשימה בארץ ובחו"ל.

כחברה ביטחונית, אנו רואים לנגד עינינו את החשיבות בהגנה על ביטחונה של ישראל ומפתחים כל העת טכנולוגיות מתקדמות המגינות על חיילינו ואזרחי המדינה. את ההצלחה העסקית והטכנולוגית הזאת אנחנו בוחרים למנף לטובת קידום ערכי השוויון המגדרי, תוך קידום נשים לתפקידים ניהוליים וטכנולוגיים בכירים שיביאו עמן חשיבה חדשה, מקצועית ויצירתית, לשדרה הניהולית בחברה". 

מייסדת ונשיאת סופרסונס, חנה רדו: " זהו יום חשוב לחברה הישראלית. האמירה הברורה של התעשייה האווירית ושל העומד בראשה, בועז לוי, שמבקשים לקדם שוויון מגדרי ולקדם נשים לתפקידי ניהול בכירים תשפיע על אלפי נשים בישראל.

הביקוש האדיר לתכנית רק ממחיש את הצורך בה. התעשייה הביטחונית בישראל היא גברית מאוד, אולי הכי גברית. החשיבות של הצבא בהשתלבות בחברה הישראלית וההשפעה של התפקידים הצבאיים על היקף שילוב נשים בעולם העסקים - הן אדירות. כשיהיו לנערות ולצעירות מודלים נשיים ביטחוניים וטכנולוגיים לשאוף אליהם – נראה גם יותר נשים בתפקידים אלו בצבא ובעולם העסקים". 

התעשייה האווירית חרטה על דגלה את ערכי הגיוון התעסוקתי והשוויון בין המינים ופועלת כל העת כדי לקיימם, תוך מימושם בפועל הן בהנהלת החברה, והן במיזמים של אחריות חברתית וקהילתית לחינוך טכנולוגי וקידום נשים במקצועות טכנולוגיים. 

אולי יעניין אותך גם