לקראת סייברטק 2023: NTT בחברה ב-C2A Security לצורך בדיקות סייבר לרכבים

החברה הישראלית C2A Security יחד עם Marelli נבחרו על ידי NTT Data להובלת הפרויקט הראשון של מרכז העולמי החדש לבדיקות אבטחה לרכב

תמונה: סייברטק

C2A Security, חברה ישראלית המפתחת את פלטפורמת ה-DevSecOps הראשונה ליצרניות רכב, נבחרה יחד עם חברת Marelli האיטלקית, שמפתחת ומייצרת רכיבים לתעשיית הרכב, על ידי NTT Data Corporation, שחקן בין לאומי יפני בתחום שירותי ה-IT, כפרויקט הראשון של מרכז העולמי החדש לבדיקות אבטחה בתחום הרכב.

החיבור עם NTT Data נעשה על ידי NTT Innovation Laboratory Israel, חברת בת של NTT עולמית, הפועלת לשילוב טכנולוגיות ישראליות בשירותים ובמוצרים המפותחים על ידי NTT, כמו גם לאיתור מוצרים וטכנולוגיות שניתן להפיץ ולשווק ללקוחות NTT ברחבי העולם, וכן שיתופי פעולה עסקיים והזדמנויות השקעה עם ובחברות ישראליות.
 
המרכז, שהושק באיטליה, יספק מבחני אבטחה על מכוניות מחוברות כדי לאבטח ולהגן על המערכות של כלי רכב מסוג זה מפני התקפות סייבר עבור לקוחות בכל המדינות בהן פועלת הקבוצה (מעל 50 מדינות ברחבי העולם).

"אנחנו רוצים ליישם את המומחיות שלנו באבטחת מידע למגזר המכוניות המחוברות", אמר מרקו גארלי, ראש תחום הרכב ב-NTT DATA איטליה. "הודות למרכז בדיקות אבטחת הרכב העולמי שלנו, NTT DATA יהווה נקודת התייחסות בינלאומית להגנה על מכוניות מחוברות מפני התקפות סייבר ולהבטיח את בטיחות הנהגים".

בהתאם לתקנות האירופיות החדשות של אבטחת כלי רכב, המרכז העולמי החדש לבדיקות יציע פתרונות חדשניים להגנה על כלי רכב מחוברים מפני התקפות סייבר. עם C2A Security וMarelli - כפרויקט מוביל, המרכז החדש של NTT DATA יוכל להגיב לאיומי הסייבר המשתנים, הקיימים בעולם כיום ויהיו בעתיד.  

הפתרון שנבדק באמצעות מוצר הדגל EVSec Platform של C2A Security כולל יצירה אוטומטית של "מערכת בדיקות Fuzz Testing", טכנולוגיה שמטרתה לחשוף באגים ופגיעויות בתוכנת ECU לרכב.

הפרויקט שבוצע עם C2A Security ו-Marelli מכסה גם זיהוי חריג בתקשורת בין ECUs עם התראות הנשלחות למרכז בקרה (Vehicle Security Operation Center) שיכול להתערב מיידית.

"שיתוף הפעולה הייחודי הזה הוא הזדמנות משמעותית עבור C2A Security ליצור אינטראקציה עם מגוון רחב של לקוחות ברחבי העולם אשר סומכים על המוניטין של NTT DATA", אמר רועי פרידמן, מנכ"ל C2A Security.

"NTT DATA הוא שותף חזק שסומך על הגישה ההוליסטית שלנו להגנה על כלי רכב מחוברים כפתרון הנכון למרכז הבדיקות העולמי החדש שלהם. אנו שמחים להציע ללקוחות NTT כלי אימות חלק ואוטומטי ברמת המערכת על מנת למצוא מבעוד מועד באגים ופגיעויות קריטיות".

נועה אשר, מנכ"לית מעבדת החדשנות של NTT ישראל: "מעבדת החדשנות של NTT ישראל הוקמה במטרה לקדם ולמצוא סטארט-אפים ישראלים לשיתופי פעולה והשקעות. הפרויקט הוא הזדמנות יוצאת דופן עבור NTT Data להכיר את האקו-סיסטם הישראלי ואת היכולות הטכנולוגיות שקיימות בארץ, כמו גם למצוא שיתופי פעולה נוספים עם סטארט-אפים ישראלים".


גם NTT משתתפת בכנס סייברטק 2023 שיערך בתל אביב ב31.1.2023. להרשמה לחצו כאן

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית