ארגון PCI-SIG חושף עדכונים חדשים אודות טכנולוגיית ה-PCI

מפרט PCIe 7.0 שמכוון ליישומים מתפתחים כגון בינה מלאכותית, למידת מכונה, ענן ומחשוב קוונטי כמו גם לשווקים ולתעשיות עתירות נתונים לרבות תעשיות ביטחוניות, תעופה וחלל

תמונה באדיבות ריצ׳רד סולומון, יו״ר וסגן נשיא ארגון PCI-SIG

ארגון PCI-SIG יוצר מפרטים ומנגנונים שונים כדי לתמוך ביכולות של מערכות Windows ו-Mac OS, כמו גם במרכזי מידע טכנולוגיים ברחבי העולם.

טכנולוגיית PCI חיונית לכל מחשב ולכל פעולה יומיומית שאנחנו מבצעים באמצעות המחשבים שלנו. במסגרת הכנס השנתי של ארגון PCI-SIG בישראל, נשיא הארגון ריצ׳רד סולומון הציג את העדכונים החדשים בטכנולוגית PCI :

מפרט PCIe 7.0 שמכוון ליישומים מתפתחים כגון בינה מלאכותית, למידת מכונה, ענן ומחשוב קוונטי כמו גם לשווקים ולתעשיות עתירות נתונים לרבות תעשיות ביטחוניות, תעופה וחלל.

מהדורה חדשה ורשמית של מפרט PCIe 6.0 המספק קצבי העברה של 64 GT/s, המשפר תאת יעילות רוחב הפס ושומר על התאמה עם המפרטים הקודמים.

הצגת בדיקות במפרט PCIe 5.0 ושימושיו בתעשיות.

הארגון מגדיר את מפרטי ה- PCI Express מרכיב בסיסי בתשתית ה-IT והאינטרנט המודרנית, שמספק זמן השהייה נמוך יותר וקצבי העברת נתונים גבוהים יותר. כאשר טכנולוגיית, PCI היא אחת מטכנולוגיות הקישוריות המרכזיות של מחשב, שמאפשרות הדפסה, סריקה, וכל פעולה חיצונית.

ריצ׳רד סולומון, יו״ר וסגן נשיא ארגון PCI-SIG: ״כיום, ישנו ביקוש הולך וגובר לביצועים נוספים כגון מחשוב עתיר ביצועים ובינה מלאכותית. אנו צופים שתוך שלוש עד חמש שנים נוף היישומים ייראה שונה לחלוטין ומאמינים כי חברות יתחילו לעדכן את מפות הדרכים שלהן בהתאם.

״טכנולוגיית PCI קיימת מזה 30 שנה ומהווה חלק בלתי נפרד מפעולות מחשוב בסיסיות ותומכת ביישומים מתפתחים ובשווקים עתירי נתונים. ההצלחה שלנו כארגון שמוביל את החידושים בטכנולוגיית PCI נובעת בין היתר מהתמיכה ומהשותפות עם החברות הישראליות.״

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית