ספקיות האינטרנט רוצות יותר נתחים משוק הסייבר: בזק בינלאומי מתחילה לשווק פתרונות אבטחה לסביבת Microsoft 365

בעזרת השימוש ב-FileWall, משתמשים עסקיים של מיקרוסופט 365 יכולים לפתוח בבטחה קבצים הנמצאים בשימוש יומיומי (כגון מסמכי אופיס, קבצי PDF, תמונות וקבצי זיפ)

bigstock

תחת המותג IT Factory, בזק בינלאומי משיקה את FileWall™, פתרון הלבנת קבצים כשירות SaaS המותאם להגנה על משתמשי Microsoft 365. 

IT Factory הוקמה כיחידת ההפצה לשירותי דאטה סנטר וענן הנמכרים באמצעות שותפים עסקיים בלבד. שירות FileWall מבוסס על טכנולוגיית Deep File Analysis של odix ומכילה אלגוריתם של הלבנת קבצים המנטרל קוד זדוני פוטנציאלי החבוי בקבצים.

FileWall פותח כשירות ייחודי המשלים את פתרונות האבטחה הקיימים של מיקרוסופט (EOP ו- Microsoft Defender) ומספק מניעה מקיפה מפני התקפות לא ידועות המועברות בקבצים ביישומים עסקיים של מיקרוסופט 365. 

בעזרת השימוש ב-FileWall, משתמשים עסקיים של מיקרוסופט 365 יכולים לפתוח בבטחה קבצים הנמצאים בשימוש יומיומי (כגון מסמכי אופיס, קבצי PDF, תמונות וקבצי זיפ) ללא חשש שנוזקה חדשה ולא ידועה מסתתרת בתוכו.

מיכל גולדשטיין, מנהלת שותפים עסקיים בבזק בינלאומי: "אנו רואים ביקוש גובר לפתרונות אבטחה ומשתמשי מיקרוסופט 365 אינם שונים מהכלל. יישומים המאפשרים שיתוף קבצים הפכו לוקטור תקיפה פופולרי ופתרונות מבוססי אנטי-וירוס אינם מבטיחים הגנה מלאה בתרחישים אלה."

חיים שוורץ, דירקטור מכירות מוצרי ענן, אודיקס: "רשת ההפצה הרחבה שלה ברחבי ישראל תנגיש לעסקים רבים את שירות האבטחה FileWall ותאפשר לכל קהילת המשתמשים העיסקית של מיקרוסופט 365 לחזק את מערך ההגנה שלהם מפני איומי סייבר ולהטמיע פתרונות הלבנת קבצים באפס מאמץ".

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית