יורוסאטורי : עין שלישית חושפת מערכות הגנה מפני רחפנים

במסגרת התערוכה החברה תשיק שני מוצרים: הראשון הוא מטע''ד 6  Chimera ומטע"ד המדוזה X

ליאור סגל, מנכל עין שלישית. צילום: יקיר שוקרון

חברת עין שלישית מערכות הפועלת בתחום הבינה מלאכותית וראייה ממוחשבת, תשיק לראשונה במסגרת תערוכת יורוסאטורי (Eurosatory) שתתקיים שבוע הבא בפריז, שתי מערכות אוטונומיות חדשות לאחיזת שטח והגנה מפני רחפנים.

המערכות, מבוססות בינה מלאכותית ומשלבות יכולות תרמיות, יאפשרו אספקת מידע וניצול נתונים שיסייעו לקבלת החלטות טובות יותר ומהירות יותר בשטח ובהמשך אף יאפשרו להחליף את הכוחות בשטח.

במסגרת התערוכה החברה תשיק שני מוצרים: הראשון הוא מטע''ד 6  Chimera, המאפשר סקירת שטח באמצעות מערכות קטנות, על מנת לנטר פעילויות, כוחות בתנועה ובהתקפה. מטע"ד זה הינו הראשון בסדרה של מטע"דים המיועדים למזל"טים כנף קבועה קטנים ולא לרחפנים בלבד.

בנוסף, תשיק החברה את מטע"ד המדוזה X שפותחה ביחד עם משרד הביטחון (מפא"ת) - מערכת גילוי אלקטרו-אופטית, ניידת ונישאת אדם. המערכת מאפשרת גילוי אובייקטים בגבהי טיסה משתנים.

ליאור סגל מנכ"ל חבר עין שלישית: "לאור האירועים המשמעותיים ביבשת אירופה בחרנו למקד את ההשקה של שני המוצרים ביורוסאטורי. מוצרים המיועדים לשוק הצבאי והגנת הגבולות והגנה על מתקנים קריטיים.״ 

עם לקוחות החברה נמנים גופי ביטחון מישראל ביניהם התעשייה האווירית, משרד הבטחון, אלביט מערכות, אירונאוטיקס לצד גופי ביטחון מהעולם. 
 

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית