XTEND הודיעה על שתי שותפויות אסטרטגיות חדשות עם Easy Aerial ו-SightX 

שתי השותפויות החדשות שיאפשרו לחברה התרחבות לשווקים חדשים ושיפור יכולות הבינה המלאכותית של פתרונות החברה
 

צילום: אקסטנד

XTEND, חברה ישראלית המתמחה במערכות הפעלה אוטונומיות מונחות-אדם של רחפנים עבור כוחות צבא ורשויות אכיפת החוק, הכריזה בשבוע שעבר על שתי שותפויות אסטרטגיות חדשות עם החברות Easy Aerial ו-SightX שיאפשרו לחברה התרחבות לשווקים חדשים ושיפור יכולות הבינה המלאכותית של פתרונות החברה.

XTEND משתפת פעולה עם SightX המפתחת בינה מלאכותית חיונית-למשימה בזמן-אמת ומתרגמת מחקר מהפכני של למידה עמוקה לטיפול בבעיות בעולם האמתי. SightX מתמחה בטכנולוגיה מבוססת בינה מלאכותית ליצירת מודעות מצב איכותית, ולסיווג ומעקב אוטונומי על ריבוי אובייקטים.

טכנולוגיית Edge AI של SightX היא אחת מהאפליקציות צד-שלישי הראשונות הפועלות במערכת ההפעלה של XTEND ומאפשרת שילוב מהיר של מגוון יכולות מונעות בינה מלאכותית במערכת ההפעלה של XTEND.

השותפות עם ,Easy Aerial חברה מובילה בפתרונות רחפנים אוטונומיים בתחום הצבאי, הביאה לשילוב של תחנת הקרקע Easy  Guard EGV 90 עם הכטב"מ הרב-משימתי Wolverine של XTEND.

לדברי XTEND, הפתרון המשולב משפר את היכולות של החברה לספק פתרון אבטחה היקפי שלם למשימות מודיעין, מעקב וסיור (ISTAR) ארוכות-טווח ולאפשר את ההפעלה של פלטפורמות הרחפנים של XTEND מרכבים קרביי רובוטיים (RCV).

המוצר ההדדי משלב את הפעולה האוטונומית שמציעה Easy Aerial  יחד עם הממשק האינטואיטיבי והממוקד האנושי של מערכת ההפעלה של XTEND הפועלת בכטב"מ Wolverine.

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית