משלחת מטעם הבונדסטאג הגרמני מבקרת בישראל בסוגיות בטחוניות דחופות 

המשלחת הגרמנית הבכירה של ועדת הביטחון של ה-Bundestag תפגוש את הצמרת הפוליטית הבכירה ביותר בישראל וביניהם פקידים ומומחים בנושאים בטחוניים דחופים

משלחת מטעם הבונדסטאג הגרמני מבקרת בישראל בסוגיות בטחוניות דחופות 

החומרים באדיבות ELNET אירופה-ישראל, צלם: יגאל אלימלך

משלחת של חברי פרלמנט מוועדת ההגנה של הבונדסטאג הגרמני מבקרת בישראל במטרה לחזק את היחסים בין גרמניה לישראל.

המשלחת, ביוזמת הארגון ELNET אירופה-ישראל, מגיעה לישראל במטרה לחזק את היחסים בין אירופה לישראל, וכוללת עשרה חברי פרלמנט מהבונדסטאג הגרמני. 

בראש המשלחת יו"ר ועדת ההגנה של הבונדסטאג, ד"ר מארי-אגנס שטראק-צימרמן, המכהנת כסגנית מנהיגת המפלגה הדמוקרטית החופשית.

במהלך הביקור ייפגשו חברי הפרלמנט הגרמניים עם בכירי מערכת הביטחון בישראל, בהם שר הביטחון בני גנץ, סגן הרמטכ"ל האלוף הרצי הלוי, ויו"ר ועדת החוץ והביטחון של הכנסת רם בן ברק.

על מנת לספק לחברי המשלחות הבנה מעמיקה של ישראל, כמו גם את האתגרים הביטחוניים שלה, מבקרת המשלחת הגרמנית בבסיס צבא חיל הים בחיפה וכן במנהרות חיזבאללה שנחשפו על ידי צה"ל.

שי בזק, מנכ"ל ELNET- אירופה-ישראל: "אני נרגש לארח משלחת עם חשיבות כל כך גבוהה בעיקר כשמסתכלים על השינויים הגאופוליטיים הנוכחיים ובפרט בצל המלחמה באירופה. הביקור מעיד על עומק וחשיבות היחסים בין גרמניה לישראל.

״כעת, ויותר מתמיד, חשוב שחברי ועדת ההגנה הגרמנית יזכו לקבל הבנה וחשיפה מעמיקה למצב הבטחוני של ישראל, במטרה ליצור מציאות חדשה ובטוחה יותר. אני סמוך ובטוח שביקור המשלחת בישראל יעזור לנו להמשיך ולקדם את האינטרסים המשותפים של גרמניה וישראל".

אולי יעניין אותך גם

By Spc. Micah E. Clare, U.S. Army - This image was released by the United States Army with the ID 070930-A-2013C-254 (next). Public Domain, https://commons.wikimedia.org/w/index.php?curid=4556991

דיווח: רק"מי M1117 ראשונים הגיעו לאוקראינה מארה"ב

רק"מים אלו הינם חלק מחבילת הסיוע הצבאי האמריקאית בשווי של 400 מיליון דולרים שהוכרז עליה בחודש נובמבר 2022