מאות יזמים ישראלים יפגשו משקיעים סינים במחוז שאנדונג

מאות יזמים ישראלים יפגשו משקיעים סינים במחוז שאנדונג

GoforIsrael conference in China (courtesy)

מחוז שאנדונג, אחד הפרובינציות המשגשגות ביותר בסין, יארח את ועידת ההשקעות של סין-ישראל ביוזמת GoforIsrael. ג'ינאן, בירת המחוז, תארח את הכנס בהשתתפות 100 חברות היי-טק ישראליות ו -1,000 משקיעים סינים.

ועידת ההשקעות הבינלאומית GoforIsrael תתקיים בפעם השלישית מחוץ לגבולות ישראל, ב -28 במאי, בג'ינאן שבסין, בירת מחוז שנדונג. עם אוכלוסייה של 100 מיליון מעל 160,000 קילומטרים רבועים, התמ"ג של שאנדונג הוא 1.1 טריליון דולר, במקום השלישי בסין.

כ -100 חברות היי-טק וחברות סטרט-אפ ישראליות יגיעו לסין כדי להשתתף בכנס, שיציג את מיטב החדשנות הישראלית בתחומים כגון טכנולוגיות ייצור מתקדמות, טכנולוגיות מידע, מדעי החיים, טכנולוגיות מים, קלינטק, אגריטק, אנרגיה ועוד. יזמים ישראלים ייפגשו עם יותר מ -1,000 משקיעים במהלך פגישות של 1:1. כנס ג'ינאן הוא מיזם משותף של Cukierman & Co. בית השקעות וקרן Catalyst יחד עם שאנדונג Guohui השקעות ושות', זרוע ההשקעות של מחוז שנדון, וJinan Pioneer Area.

ג'ינאן היא הבירה הכלכלית, הפוליטית והתרבותית של שאנדונג, אחד הפרובינציות העשירות והמשגשגות ביותר בסין, עם רמה גבוהה במיוחד של פיתוח כלכלי. היא מדורגת במקום השני בסין מבחינת האוכלוסייה, ונחשבת כמרכז כלכלי ואזור ייצור מוביל בסין.

אדוארד צוקרמן, יו"ר קוקרמן ושות' בית השקעות ושותף מנהל בקרן קטליסט: "זו הפעם השלישית שאנחנו מקיימים את הכנס בסין ואנחנו נדהמים מהביקוש לטכנולוגיות ישראליות. בשאנדונג, הם נחושים להפוך למנהיגים בייצור מתקדם כדי לסייע לקדם את המהפכה התעשייתית הרביעית, ולאמץ טכנולוגיות מתקדמות בתחום מדעי החיים, אנרגיה ירוקה ותחומים נוספים.

"על מנת להבטיח שיעורי התאמה גבוהה לחברות המשתתפות, קיימנו פגישות לפני האירוע בישראל עם המשקיעים לזהות את החברות עם הפוטנציאל הגבוה ביותר להצלחה בכנס. זו הזדמנות עצומה עבור יזמים ישראלים במגוון תחומים, להציג את הטכנולוגיות שלהם על הבמה בפגישות עם משקיעים".

שאו-שינג, יו"ר חברת ההשקעות שאנדונג גוהוי, זרוע ההשקעות של מחוז שאנדונג: "מחוז שאנדונג הוא מרכז מוביל לתעשיות רבות בסין, האתגר העיקרי שלנו הוא להכניס חדשנות לאזור. אנחנו רוצים ללמוד מישראל איך לשלב טכנולוגיות ייצור מתקדמות בשוק המקומי."

ממשלת מחוז שאנדונג חתמה על הסכם דו-צדדי עם ממשלת ישראל ב -2013 לשיתוף פעולה במו"פ התעשייתי. בין הערים הגדולות במחוז הם צ 'ינגדאו, עיר נמל המשרתת כרכזת משלוחים בינלאומית עם פעילות של ענקיות מוצרי צריכה כגון Hisense ו Haier. יאן ינטאי היא מרכז מוביל בטכנולוגיות מדעי החיים בסין.

בועידת GoforIsrael הקרובה בג'ינאן יקחו חלק מקבלי החלטות בכירים, אנשי עסקים ואנשי ציבור מישראל ומסין. בין הנושאים שיידונו בכנס: מיזוגים ורכישות; שותפות ישראלית-סינית: יוזמת כביש המשי החדש (OBOR); השקעות סיניות בחברות ההיי-טק ומדעי החיים בישראל; הדימוי של ישראל בעולם ועוד.

אולי יעניין אותך גם

An F-15C Eagle assigned to the 493rd Fighter Squadron takes off in support of exercise Point Blank 20-1 at Royal Air Force Lakenheath, England, Jan. 30, 2020. Point Blank is a bilateral exercise that enhances professional relationships and improves overall coordination with allies and partner militaries. (U.S. Air Force photo by Airman 1st Class Mikayla Whiteley)

 

בית הנבחרים של ארה"ב אישר תקציב ההגנה לשנה הקרובה

אישור התקציב מאפשר לפנטגון להתחיל ברכש עשרות מערכות נשק חדשות