לזכרו של נתן וקסלר

בטקס מרגש נחנך אולם האודיטוריום החדש של חברת "תומר" שנקרא על שמו של סמנכ"ל תעש מערכות ומנהל "גבעון" לשעבר נתן וקסלר ז"ל, זוכה פרס ביטחון ישראל ומומחה עולמי בתחום הרקטות

מתוך האירוע לזכרו של נתן וקסלר (צילום: תומר מערכות)

החברה הביטחונית "תומר", הנציחה את זכרו של סמנכ"ל תעש מערכות ומנהל "גבעון" נתן וקסלר ז"ל, בעברו זוכה פרס ביטחון ישראל ומומחה עולמי בתחום המנועים הרקטיים. אולם האודיטוריום החדש בחברה נקרא על שמו.

בטקס מרגש בהשתתפות אשתו יהודית, משפחתו יו"ר חברת תומר אלוף (מיל') איתן דנגוט, המנכ"ל אל"מ (מיל') מרדכי בן עמי ומנכ"ל תעש מערכות לשעבר אבי פלדר, מנהלי ועובדי חברת תומר. בטקס נקרא האודיטוריום החדש של החברה על שמו במטרה לכבד את זכרו, להוקיר ולהנציח את תרומתו החשובה לביטחון המדינה.

חברת "תומר", בניהולו של מרדכי בן עמי והיו"ר דנגוט - היא חברה ממשלתית חדשה שהוקמה כחלק מהליך הפרטת תעש ומועסקים בה כ- 500 עובדים בתחומי הניהול, ההנדסה והייצור. חברת "תומר" קלטה במהלך חודש נובמבר 2018 את הפעילות העסקית בתחום ההנעה הרקטית שלא הופרטה. מבין הפרויקטים המנוהלים בחברה: מנועי טילי החץ מנועים למשגרי לוויינים וכן מנועים עבור רקטות ארטילריות לטווחים קצרים ובינוניים.

 

 

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית