בנט בתרגיל בגולן: "איראן תשקע בחולות סוריה"

נפתלי בנט ביקר יחד עם הרמטכ"ל ובכירי פיקוד צפון בתרגיל של חטיבת השריון 188. במהלך הסיור הזהיר בנט את איראן: "אין לה מה לחפש בסוריה, אנחנו מגבירים את הלחץ"

 

(מימין לשמאל) הרמטכ"ל רא"ל אביב כוכבי, מפקד אוגדה 36 תא"ל אבי גיל ושר הביטחון נפתלי בנט. צילום: אריאל חרמוני / משרד הביטחון

שר הביטחון, נפתלי בנט, והרמטכ״ל רא״ל אביב כוכבי, הגיעו היום (ד') לתרגיל מבצעי ברמת הגולן. במהלך הסיור אמר בנט כי ״ככל שאיראן תנסה להתבסס על אדמת סוריה - היא תשקע בחולות סוריה. אנחנו מגבירים את הלחץ״.

ביטחון בכל מקום: בואו לעקוב אחרינו באינסטגרםבפייסבוק ובטוויטר

בנט סייר בתרגיל של חטיבת השריון 188 בפיקוד הצפון, גם עם מפקד פיקוד הצפון, אלוף אמיר ברעם, מפקד עוצבת "געש", תא״ל אבי גיל ומפקד חטיבה 188, אל״מ ניר רוזנברג. התרגיל דימה לחימה במתווה צפוני בשילוב כוחות שריון, חי״ר, הנדסה קרבית, חיל האוויר, ועוד. הכוחות תרגלו לחימה בשטח מורכב, צפוף וסבוך בשילוב יכולות מודיעיניות והתקפיות מתקדמות שיובילו להכרעת והשמדת האויב באם צה״ל יידרש לכך.

״אני מסיים עכשיו ביקור בפיקוד הצפון", אמר השר והמשיך, "יש לנו חיילים ומפקדים, ובראשם אלוף הפיקוד והרמטכ״ל, שיודעים את העבודה ויודעים להגן על הצפון. המולות באיראן יושבים ושולחים אלינו את זרועות התמנון שלהם כדי להקשות ולייצר טרור על אזרחי ישראל. ככל שאיראן תנסה להתבסס על אדמת סוריה - היא תשקע בחולות סוריה".

"סוריה הולכת והופכת להיות ווייטנאם של איראן. אנחנו מגבירים את הלחץ. לאיראן אין מה לחפש על אדמת סוריה. נמשיך לשמור על גבולות המדינה״, אמר שר הביטחון.

בנט התייחס גם לחשיפת רשת הטרור ביו״ש: ״כוחות הביטחון והשב״כ חשפו רשת מחבלים ענפה של החזית העממית ביהודה ושומרון, אותה רשת שבין השאר אחראית לרצח רינה שנרב ז״ל. רינה - בסוף הגענו למחבלים. אנחנו נמשיך לרדוף אחרי כל מחבל ומחבל לפני שהוא פוגע בנו״.

הכתבות הכי נקראות באתר:

בכיר בלוקהיד מרטין: "בישראל מתגבשת דרישה לטייסת 'אדיר' שלישית"

הוצאות להורג ועינויים: פרטים חדשים מההפגנות באיראן

הסכם ייצוא ביטחוני גדול נוסף עם חברה בנאט"ו

משחקי צוללות: צוותים זרים קיימו אימון עם חיל הים

לראשונה: אישה תעמוד בראש ארגון ביון אוסטרלי

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית