אורביט חושפת מערכת הפחתת רעש אדפטיבית (ANR)

אורביט אומרת שמיקרופון ה-ANR שלה נותן מענה יעיל לאתגרים של רעש סביבתי חמור שנתקל בו במהלך הטיסה

אורביט חושפת מערכת הפחתת רעש אדפטיבית (ANR)

תמונה: דובר צה״ל

אורביט מערכות תקשורת בע"מ, חושפת מערכת הפחתת הרעש האדפטיבית (ANR) באמצעות בינה מלאכותית (AI) מאובטחת, טכנולוגיה המאפשרת תקשורת ברורה בתא הטייס, ללא רעשי סביבה.

 

אורביט אומרת שמיקרופון ה-ANR שלה נותן מענה יעיל לאתגרים של רעש סביבתי חמור שנתקל בו במהלך הטיסה, כגון רעשי רוטור מסוקים ורעשי מנוע. רעשים אלה, בשילוב עם קולו של הטייס, עלולים לשבש את מובנות התקשורת, מה שעלול להוביל לסיכוני בטיחות ולחוסר יעילות מבצעית.

 

מערכת מיקרופון ANR מיישמת אלגוריתם חיסור ספקטרלי אדפטיבי העושה שימוש בבינה מלאכותית בכדי לחוש ולהכיר את רעשי הרקע במיקרופון של הטייס. 

 

המערכת מעריכה את רמות הרעש ומסירה צלילים לא רצויים באמצעות עיבוד אותות דיגיטלי (DSP) ומשפרת את שידורי הרדיו והאינטרקום עבור כל חברי צוות הטיסה. שיפור זה מגביר באופן משמעותי את בהירות התקשורת ומאפשר ריכוז מלא במשימה ללא הסחות דעת שנגרמות מרעשי רקע.

 

טכנולוגיית הבינה המלאכותית המאובטחת של אורביט ניתנת להתאמה מלאה למגוון רחב של סוגי רעשים, כולל מערכות ייחודיות, עם תהליך הטמעה מהיר. 

 

הפחתת רעש לא רצוי בשידורי רדיו בזמן שהטייס מדבר מביאה לתקשורת רדיו ואינטרקום ברורה לכל צוותי המשימה, כולל טייסים אחרים, כוחות קרקע ובקרה קרקעית. 

 

טכנולוגיה זו מתגלה כיעילה במיוחד ומבטיחה תקשורת מובנת גם כאשר רמת הרעש היא 400% או יותר בהשוואה לרמת אות הדיבור, עדות ליכולתה להתגבר על תנאי רעש סביבתיים חמורים.

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית