קבוצת אימקו מסכמת את 2023 ועוברת מהפסד לרווח נקי

צבר ההזמנות הכולל של חברות הקבוצה ליום 31 לדצמבר 2023, הינו בהיקף של כ-324 מיליון ש"ח

קרדיט: קבוצת אימקו

סך הכנסותיה של הקבוצה לתקופת הדוח עומד על כ-266.3 מיליון ש"ח, ומבטא גידול של כ-18% בהכנסות לעומת התקופה המקבילה אשתקד, בה עמדו ההכנסות על כ-226.4 מיליון ש"ח.

כמו כן, בתקופת הדוח הגדילה החברה את צבר ההזמנות ורשמה רווח גולמי של כ-50.5 מיליון ש"ח ורווח תפעולי של כ-19.7 מיליון ש"ח, לעומת רווח גולמי של כ-36.8 מיליון ש"ח ורווח תפעולי של כ-0.3 מיליון ₪ בתקופה המקבילה אשתקד.

החברה מסכמת את שנת 2023 עם רווח נקי של כ- 6.2 מיליון ₪, וזאת בהשוואה לתקופה המקבילה אשתקד שהסתיימה בהפסד של כ- 1.4 מיליון ₪. 

קבוצת אימקו פועלת בתחום התכנון, פיתוח, ייצור ושיווק קשת רחבה של מוצרים בתחומי החשמל, האלקטרו-מכניקה, האלקטרוניקה, אלקטרו-אופטיקה והמכניקה המיועדים לשימוש צבאי בפלטפורמות יבשתיות, אוויריות וימיות (באמצעות חברות הבת אימקו פרויקטים, ADT וניר-אור), וכן לשימושים אזרחיים (באמצעות חברות הבת אתנה ו-EMT).

קבוצת אימקו מאגדת תחתיה חברות בנות, העוסקות בתחומי התעשייה הביטחונית והאזרחית, בישראל ובארה"ב. בתקופת הדוח הקבוצה מראה גידול משמעותי בצבר הזמנות, המורכב בין היתר מהזמנות של מערכות צבאיות ייחודיות עבור משרד הביטחון, מערכות לתעשייה הביטחונית ומערכות לתעשייה הרפואית.

צבר ההזמנות הכולל של חברות הקבוצה ליום 31 לדצמבר 2023, הינו בהיקף של כ-324 מיליון ש"ח, ובסמוך למועד פרסום הדוח התקופתי לשנת 2023 הינו בסך של כ-350 מיליון ש"ח, זאת לעומת צבר הזמנות בהיקף של כ- 311 מיליון ש"ח ליום 31 בדצמבר 2022.

אריאל קנדל, מנכ"ל קבוצת אימקו: "התוצאות של שנת 2023 הן תוצאה ישירה של פעילות אסטרטגית הנותנת דגש למיקסום הסינרגיה התפעולית והעסקית בין חברות הקבוצה וכן לבניית קשרים עסקיים ארוכי טווח עם לקוחות הליבה של החברות ובהתפתחות לשווקים חדשים. עם השקת התכנית האסטרטגית בתחילת 2024 אני צופה להמשך מגמת הצמיחה בכל הפרמטרים העסקיים.

״עם פתיחת מלחמת "חרבות ברזל", התייצבה קבוצת אימקו כגוף אחד לתמוך במאמצי משרד הבטחון לספק את דרישות צה"ל.״

לדו״ח המלא

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית