אומניסיס ו-ESG הגרמנית ישתפו פעולה בתחום אופטימיזציית משאבי קרב

הסכם שיתוף הפעולה בין שתי החברות נועד לקדם את מערכות ה-BRO בגרמניה ובמדינות נאט"ו

קרדיט: אומניסיס

חברת אומניסיס (Omnisys) הישראלית, ספקית פתרונות אופטימיזציה למשימות הגנה וביטחון פנים חתמה בחודש שעבר על הסכם בלעדי לשיתוף פעולה בתחום אופטימיזציית משאבי קרב (BRO) לצרכי הגנה אווירית ומעקב אווירי עם החברה הגרמנית ESG (Elektroniksystem und Logistik), שת"פ המיועד לקדם את מערכות ה-BRO בגרמניה ומדינות נאט"ו.

מערכת BRO להגנה אווירית ומעקב אווירי תומכת במקבלי החלטות צבאיים בפריסה אופטימלית של נכסי הגנה אווירית בשדה קרב. 

המערכת מאפשרת תכנון וניהול אדפטיביים של דפוסי חיפוש, הערכות ביצועים והמלצות תפעוליות בזמן-אמת וכן תחקיר משימות משופר.

מודלים פיזיים משמשים לדימוי איומים נוכחיים ועתידיים ולניתוח ביצועים של חיישנים, כלי ירי ונכסי פיקוד ובקרה. אלגוריתמים מתקדמים ובינה מלאכותית מספקים תמיכת החלטות לפריסה מיטבית של נכסים וכוחות.

לדברי אומניסיס, מערכת BRO של החברה מספקת יכולות אופטימיזציה של משאבים בלחימה ומאפשרת תכנון, ניהול ותחקיר מקצה - לקצה של פעולות יבשתיות, ימיות ואוויריות.

יכולות ניתוח ואופטימיזציה אלו מאפשרות יכולות משופרות בתפעול ושימוש יעיל ביותר במשאבים הזמינים (ציוד, משאבי אנוש ותקציבים).

ESG היא אחת הספקיות המובילות בגרמניה של עיצוב, אינטגרציה, תפעול ותמיכה בשירות של מערכות אלקטרוניות ו-IT מורכבות הקשורות לאבטחה במשך יותר מחמישה עשורים.

בגרמניה ובעולם, ESG מספקת מוצרים ושירותים ללקוחות מרשויות ממשלתיות, מתחומי הביטחון, ביטחון הציבור והתעשייה. ESG היא חברת תעופה מוסמכת לכלי טיס וציוד תעופה עבור הצבא הגרמני וחברת הנדסת תעופה. 
 

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית