צפו: צה״ל משמיד מנהרת טרור של חמאס

כוחות צה״ל ממשיכים בכיתור שכוחת ״חמד״ ובמאמצים לפנות תושבים ממרחב הלחימה. בגזרה הצפונית, תקפו אמש מטוסי קרב מטרות של חיזבאללה לאחר ירי נ״ט קטלני

צילום: דובר צה״ל

דובר צה״ל הודיע הבוקר (ג׳), כי סוכלה מנהרת טרור של חמאס, בעלת מספר הסתעפויות, אשר נחפרה מצפון רצועת עזה לכיוון שטח ישראל. המנהרה נחשפה לראשונה בחודש דצמבר, ובשבועות האחרונים עסקו בצה״ל בחקר המנהרה, עד לסיכולה.

צפו בפיצוץ המנהרה:

 

 

כוחות אוגדה 98 ממשיכים בכיתור שכונת "חמד" ובפשיטות על תשתיות טרור במרחב. לוחמי עוצבת הקומנדו פושטים על תשתיות טרור של חמאס בשכונה ואיתרו בהן אמצעי לחימה רבים.

לוחמי צק"ח 7 ממשיכים לפעול כחלק מהמאמץ לפינוי התושבים ממרחב הלחימה, הלוחמים עצרו ביממה האחרונה עשרות מחבלים מארגוני הטרור חמאס וגא"פ שניסו לברוח בחסות האוכלוסייה בשכונה.

צוות הקרב של חטיבת הנח״ל ממשיך לפעול במרכז הרצועה וחיסל כעשרים מחבלים במהלך היממה האחרונה, באמצעות ירי צלפים, פגזי טנקים וכלי טיס מאוישים מרחוק. באחת התקיפות, בשיתוף פעולה של מכלול האש החטיבתי, מודיעין חטיבה וחיל האוויר סגרו מעגל על מחבל ובאמצעות הכוונה של מכלול האש החטיבתי, הוא חוסל בתקיפה מדויקת.

ביממה האחרונה הותקפו מעל ל-50 מטרות של חמאס, ביניהן עמדות שיגור, מחסני אמצעי לחימה, פירי מנהרות ותשתיות צבאיות נוספות.

אמש, בגזרה הצפונית, מטוסי קרב תקפו שורת מטרות של ארגון הטרור חיזבאללה במרחבים בינת ג'בל, א-סלטניה וצדיקין בתגובה לשיגורים לעבר מרחב מרגליות בשעות הבוקר. בין המטרות שהותקפו, מבנים צבאיים ומפקדה צבאית ששימשו את הארגון. המתקפות באו בעקבות כעשרה שיגורים שחצו משטח לבנון לעבר שטח ישראל.

פטניבין מקסוול (31), עובד זר מהודו, נהרג אתמול מירי הנ״ט של חיזבאללה לאזור מרגליות. שבעה אנשים נוספים נפצעו, בהם שניים באורח קשה.

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית