IWI מציגה: כוונות ברזל מתקפלות MFBS  

כוונות גיבוי ברזל מתקפלות חוסכות מקום על גבי המסילה, עמידות לאורך זמן ותפעול נוח במיוחד
 

צילום IWI

חברת IWI, מפעלי נשק ישראל, החברה בקבוצת SK מיסודו של איש העסקים סמי קצב, וספקית מובילה עבור צה"ל וכוחות הביטחון מזה שנים ארוכות, משיקה על רקע המציאות המבצעית את כוונות ה-MFBS: כוונות גיבוי ברזל מתקפלות Micro Folding Battle Sight .

כוונות ה-MFBS נותנות מענה לצורך המבצעי ומאפשרות את התקנת כוונות הברזל נוסף לכוונות השלכה גבוהות ואמצעים מרובים על גבי מסילת האמצעים מוגבלת באורכה.

את כוונות ה-MFBS ניתן לחבר למסילת האמצעים של הנשק, להרים ולקפל בעת הצורך והן בעלות פרופיל צר ביחס לרוחב מסילת האמצעים ומתקפלות לאחור ובכך מאפשרות חסכון במקום נוסף על גבי המסילה.

כוונות ה-MFBS צורכות מינימום מקום על גבי המסילה בהשוואה לאלטרנטיבות הקיימות בשוק אך עם זאת הן הכוונות הגבוהות ביותר שיש. המשמעות: אפשרות התאמה למגוון כוונות השלכה ואמצעים נלווים גבוהים נוספים. הן בעלות חתך נמוך במצב מקופל ובכך מאפשרות את תפעול האמצעים אחרים המצויים על גבי הנשק.

לכוונות ה-MFBS שורה של יתרונות נוספים, כדוגמת: איפוס הנעשה ללא צורך בכלים ייעודיים,  אפשרות לשתילת טריטיום בשתי הכוונות לפי דרישת הלקוח (קדמית ואחורית גם יחד) ואפשרות קבלת להב צר לכוונת ללא טריטיום (לירי לטווחים רחוקים בהסתרה מינימלית של המטרה) וחספוס שטח החריר למניעת החזר ברק מאור אחורי.

כמו כן ניתן לשנות את פרופיל הכוונת הקדמית ללא הקרינור למצב רחב או צר בהתאם לצורך המבצעי ועם כוונת אחורית מסוג 'פליפ פלפ' המאפשרת חריר קטן או גדול לקביעת שדה הראייה.

הכוונות עברו מבחני הפלות בתקן NATO ו-MIL STD והן כוונות הגיבוי-הפריקות העמידות ביותר בשוק.

 

 

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית