בחמישי הקרוב זה קורה: כנס הכלים הבלתי מאוישים הגדול בישראל 

הכנס מחבר את קהילת הבלתי מאוישים של ישראל, עוזר לצור שותפויות חדשות ותורם להחלפת רעיונות | את הכנס מוביל אלון אונגר, יו״ר ומייסד UVID - מוקד ידע לאומי לכטב״מ

אילוסטרציה | דובר צה״ל 

בצל המלחמה והרצון לנהל חיים שגרתיים ככל הניתן, יפתח השבוע בתל אביב, כנס הכלים הבלתי מאוישים הגדול בישראל - UVID 2024. הכנס יכלול תערוכה של עשרות דוכנים, עם הפיתוחים הכי חדשים בתחום של חברות ישראליות. 

את הכנס מוביל אלון אונגר, יו״ר ומייסד UVID - מוקד ידע לאומי לכטב״מ. 

במהלך היום, תהיה סדרה של הרצאות, מעוררות תובנה, המועברות על ידי מובילים בתעשייה ובעלי חזון. הרצאות אלו יתעמקו במגוון רחב של נושאים ויציעו תובנות ומומחיות שיעזרו לכם להישאר בחזית התחום המתפתח במהירות.

הכנס מחבר את קהילת הבלתי מאוישים של ישראל, עוזר לצור שותפויות חדשות ותורם להחלפת רעיונות שיכולים לעצב את העתיד של מערכות בלתי מאוישות. 

מה בתכנית? טעימה מההרצאות: איומי כטמ"ם - מבט עולמי, אתגרים ומגמות בהפעלת משוטטים בדרג הטקטי, בין כטב״ם לחלל, יירוט קינטי נגד רחפנים ועוד הרצאות מרתקות. 

למרות המלחמה, צפויה להגיע לכנס נציגות מרשימה של נספחים זרים - צבאיים ומסחריים. ביניהם: בולגריה, קנדה, צ'ילה, קפריסין, צ'כיה, גרמניה, גאנה, הונגריה, הודו, לטביה, ניגריה, נורבגיה, פנמה, רואנדה, אוקראינה, ארה"ב, זמביה וגואטמלה. 

הרשמה בחינם לתערוכה (עד יום הכנס. ביום הכנס, בתשלום)

הרשמה בתשלום להרצאות 

לאתר הכנס

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית