ב-FBI בחרו בכוונות Duty RDS ו-CompM4s של איימפוינט 

לדברי איימפוינט, כוונת ה-Duty RDS נועדה לענות על הדרישות של קציני אכיפת החוק של ימינו.

https://aimpoint.us/duty-rds-2moa-39mm

חברת איימפוינט (Aimpoint), יצרנית של כוונות נקודה-אדומה, הודיעה כי נבחרה על ידי לשכת החקירות הפדרלית האמריקאית (FBI) לספק כוונות Duty RDS ו-CompM4s מתוצרתה ללשכה בשווי כולל של 11 מיליון דולרים.

בהודעתה אומרת החברה כי בעקבות בחינות מקיפות של מגוון רחב של אמצעים אופטיים מתחרים, היא זכתה בחוזה בן חמש שנים לספק כוונות קומפקטיות מדגם Duty RDS בשווי של שבעה מיליון דולרים וכוונות גדולות יותר מדגם CompM4s בשווי של ארבעה מיליון דולרים. האספקה תחל באופן מידי.

לדברי איימפוינט, כוונת ה-Duty RDS נועדה לענות על הדרישות של קציני אכיפת החוק של ימינו. העיצוב החדש לגמרי של הכוונת מציע בית כוונת מסגסוגת אלומיניום מחושלת בלחץ, התאמת רוח והגבהה עם לחיצות מישוש, והתאמות עוצמה דיגיטליות לקלות-הפעלה בכל תנאי או בזמן לבישת כפפות.

ה-Duty RDS כוללת תושבת המתחברת לכל מסילות הפיקאטיני ומספקת תמונת ראייה מוחלטת עם כוונות ברזל בגובה סטנדרטי.

ה-Duty RDS מספקת 30,000 שעות (3 שנים) של שימוש מתמשך באמצעות סוללת CR2032 אחת המפעילה נקודה-אדומה MOA 2 ויש לו 10 הגדרות בהירות הפעלה. הכוונת תאומת לכל הדורות של מכשירי ראיית לילה וניתן להשקיעה במים עד לעומק של 80 רגל (25 מטר).

כוונת ה-ComM4s נמצאת כיום בשימוש על ידי משתמשי קצה ברחבי העולם ומזה שני עשורים מסווגת כאמצעי אופטי לניהול קרב מטווחים קצרים של צבא ארה"ב וחיל האוויר האמריקאי.

ה-CompM4s מציע נקודה-אדומה MOA 2, מופעל על ידי סוללת AA אחת למשך למעלה מ-80,000 שעות (8 שנים) של שימוש רצוף ולמעלה מ-500,000 שעות בהגדרות של ראיית לילה.

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית