אחרי צה״ל, חברת לוגיסטיקה מבחריין נכנסת ל-POC עם טראקנט הישראלית

על פי פרסומי החברה, לממיר הדלק יתרונות כלכליים למשתמש הקצה, שכן התקנתו יכולה להפחית את הוצאות הדלק בשיעור של עד – 7.4%

תמונה: טראקנט

טראקנט מדווחת כי בכוונת החברה להתקשר במזכר הבנות והסכם לשיתוף פעולה עם Cox Logistics W.L.L.,  חברת התובלה, לוגיסטיקה, ניהול ושילוח מטענים, הפועלת ברחבי המזרח התיכון, אפריקה אירופה והקווקז, ומקום מושבה הראשי בבחריין. 

על פי מזכר ההבנות הצדדים יבצעו אינטגרציה בין פלטפורמת טראקנט וה-Trucknet Smart Catalyst לבין המערכות של חברת השילוח על מנת שלקוחות כל צד יוכלו להשתמש בשירותי הצד האחר.

לאחר השלמת האינטגרציה הצדדים עשויים לחתום על הסכמים לכניסה לתקופת הוכחת יכולת למשך 90 יום במסגרתה הצדדים ישתפו פעולה ביחס לשימוש ההדדי של לקוחות כל צד בשירותי טראקנט ובמערכות חברת השילוח.

בסיום תקופת ה- POC, במידה ושיתוף הפעולה יהא מוצלח, הצדדים ימשיכו בשיתוף הפעולה. 

טראקנט מפתחת במשותף עם חברת RENTAR בארה"ב ומשווקת, קטליסט דלק חכם שמטרתו להפחית את צריכת הדלק והפליטות במנועי דיזל של כלי רכב כבדים. הממיר מתחבר למערכות טראקנט המחשבות את מספר הפליטות המזהמות. 

משאית, הפולטת בממוצע 12-16 טון מזהמים בחודש, יכולה לחסוך כ-25% מהפליטות המזיקות, וזאת במקביל לחיסכון הנוסף שיושג משימוש במערכת התאמת הנסיעות (Matching) שפיתחה החברה.

 על פי פרסומי החברה, לממיר הדלק יתרונות כלכליים למשתמש הקצה, שכן התקנתו יכולה להפחית את הוצאות הדלק בשיעור של עד – 7.4% ולהראות הפחתה של עד 52% בפליטות גזי חממה. משאית אירופאית צורכת סולר בממוצע של כ-60,000 יורו בשנה.
 

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית