ראואל הישראלית תספק קונסולות לצוללות של טיסנקרופ ושל אטלס אלקטרוניק

הקונסולות החדשניות של ראואל, המשווקות לחילות ים רבים, מאפשרות למפעיליה בצוללת לקבל פתרון מחשובי בזמן קצר וביעילות מרבית

מפעל ראואל בנתיבות. צילום: באדיבות החברה

אטלס אלקטרוניק, חברה-בת של התאגיד הגרמני ויצרן הצוללות טיסנקרופ, והחברה הישראלית ראואל (REOUEL) מנתיבות חתמו על הסכם לאספקת ציוד לצוללות.

החוזה, ששוויו מיליוני דולרים, קובע כי חברת ראואל תספק לחברה הגרמנית עשרות שידות מפעיל (קונסולות) מתקדמות למערכות שונות בצוללות. החוזה כולל תכנון הקונסולות, ייצור ואספקה.

ראואל היא ספקית פתרונות בתחומי מחשוב, תקשורת ומולטי-מדיה, המייצרת מערכות צבאיות  מורכבות לסביבות ימיות ויבשתיות מזה 35 שנים. הקונסולות של ראואל, שהן עמדות פיקוח ובקרה, הן מודולריות וחדשניות ומשווקות לחילות ים רבים. הקונסולות מאפשרות למפעילים בצוללת לקבל פתרון מחשובי בזמן קצר וביעילות מרבית.

אטלס אלקטרוניק היא חטיבת הטכנולוגיות הימיות של טיסנקרופ, והיא תסייע לראואל הישראלית  לפרוץ לשווקים בינלאומיים בתחומים חדשים.

עידו אופיר, מנכ"ל טיסנקרופ ישראל, מסר כי  לחברה שלו יש תכנית השקעות ענפה בישראל לטווח ארוך. אלמוג לוי, סמנכ"ל מכירות בראואל, ציין לשבח את השת"פ הפורה עם אטלס אלקטרוניק ועם הלקוח המסווג של הקונסולות. שותפות זו תחזק את מוניטין החיברה ומבססת את מעמדה כמובילה עולמית בתעשיית המוצרים הימיים.

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית