אלתא ו-BAE משתפות פעולה בפיתוח צוותי לחימה משותפים של רקמ"ים מאוישים ובלתי-מאוישים

הרכב האוטונומי הבלתי-מאויש REX MK II מתוצרת התעשייה האווירית השתתף בניסויים

https://www.baesystems.com/en/article/bae-systems-and-elta-systems-ltd-successfully-test-manned-unmanned-teaming-requirements-on-amphibious-combat-vehicle

חברת BAE Systems הודיעה כי ביצעה ניסויים בצוותים משותפים של רכבים מאוישים ובלתי- מאוישים (MUM-T) עם הרק"מ האמפיבי (ACV) C4UAS, כהדגמה טכנולוגית באמצעות רכב החי"ר הבלתי-מאויש של אלתא Rex MK II. 

לדברי BAE, ההדגמה המוצלחת של יכולות הצוות המשותף (MUM-T) מוכיחה את הרבגוניות בהתפתחות הטכנולוגית של רק"מי .ACV C4UAS היכולת לשלב את צוותי לחימה משותפים בתכנון המשימה מרחיבה את פרמטרי המשימה ואת התחום הטקטי,  תוך הפחתת הסיכון לנכסים אנושיים וטכנולוגיים בסביבות לא ודאיות או עוינות.

"מרגש לראות את פוטנציאל הצמיחה של ה-,"ACV C4UAS אמר גארט לקאילייד, סמנכ"ל קו מוצרי הרכבים האמפיביים ב-BAE Systems. "החיבור עם מערכת בלתי- מאוישת כמו ה-REX מספק מודעות מוגברת מבצעית, תומך בהצלחת המשימה ומפחית את הסיכון לנחתים שלנו."

ה-ACV היא פלטפורמה אמפיבית שנבנתה כדי לענות על הצרכים המבצעיים של חיל הנחתים המאפשרת כניסה ליכולות חדשות עם התפתחות הטכנולוגיה כגון שילוב מערכות סיור, לוחמה אלקטרונית, הגנ"א ומערכות אוויריות אוטונומיות ונבנתה בשיתוף פעולה עם חברת איווקו (Iveco).

מערכת Rex MK II היא כלי רכב אוטונומי בלתי-מאויש המספק תמיכה ישירה ליחידות חי"ר מתמרנות. הוא יכול לבצע מגוון משימות כולל תמיכה לוגיסטית טקטית, מודיעין טקטי, מעקב וסיור ,(ISR) הפעלת נשק קטלני באמצעות רכישת מטרות ופינוי לוחמים פצועים.
 

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית