IWI תספק לצה״ל הזמנת המשך של רוס"רי מיקרו-תבור

2,800 רובים בשווי 10.5 מיליון ₪ יסופקו לחטיבות החי"ר נח"ל, גולני וגבעתי עד לשנת 2024

קרדיט לתמונות: IWI

חברת IWI (מפעלי נשק ישראל) הישראלית, חברת-בת של קבוצת SK ויצרנית עולמית של נק"ל לצבאות, משטרות, גופי אכיפת חוק וסוכנויות ממשלתיות ברחבי העולם, תספק לצה״ל 2,800 רובי סער מיקרו-תבור נוספים עבור חטיבות החי"ר נח"ל, גולני וגבעתי. לישראלדיפנס נודע כי שוויי עסקה זו הוא 10.5 מיליון ₪ והרובים יסופקו עד לשנת 2024.

ההזמנה לרובה מיקרו-תבור בקליבר 5.56x45 באורכי קנה של 380 מ"מ ו-419 מ"מ מהווה הזמנת-המשך לאלפי המיקרו-תבורים שנמצאים היום בשירות צה״ל ביחידות החי״ר השונות.

רובה הסער המיקרו תבור נמצא בשירות חיילי צה״ל משנת 2006, נוסף על מוצרים נוספים של החברה כגון המקלע הקל נגב בקליבר 5.56x45 ו- 7.62x51, תת המקלע עוזי פרו, מטולי 40 מ"מ ועוד. 

"שיתוף פעולה פורה עם צה"ל ואספקת נשקים כחול-לבן למערך הלוחם הינה שליחות עבורנו. אנו גאים להיות חברת הנשק של ישראל וביחד עם חברת "מפרולייט" לספק את המיקרו-תבורים וכוונות לצה"ל" אומר רונן חמודות, סמנכ"ל שיווק ומכירות בכיר בקבוצת SK.

סמנכ״ל וראש מנה״ר במשרד הביטחון, זאב לנדאו, אומר: ״אנחנו מתגברים בימים אלו את האמל״ח המשמש את המערך הלוחם והמילואים בחטיבות החי״ר. הזמנת התבורים מחברת IWI הישראלית הינה הבעת אמון בתעשיית הנשק כחול לבן ותסייע לחברה להתניע את פעילותה במפעל החדש שתקים בקריית גת בחודשים הקרובים״.


 

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית