רפאל עתידה לספק לחיל האוויר הגרמני פתרונות ל״א ופצצות SPICE 250

מדובר בהסכם משולש בין רפאל, Diehl ו-HENSOLDT

תמונה: רפאל 

רפאל, Diehl Defense GmbH & Co. KG, ו-HENSOLDT Sensors GmbH הכריזו על הסכם שיתוף פעולה המתמקד במערכת המודולרית SPICE™ 250 ER (טווח מורחב). ההסכם נחתם על ידי שלושת הצדדים במהלך הסלון האווירי בפריז.  

שותפות זו שואפת לספק פתרונות חדשניים עבור הלופטוואפה הגרמנית, הכוללת יכולות ייחודיות ושיפורים ספציפיים עבור Eurofighter EK ותוכנית LuWES. תוכנית Eurofighter EK, שנמצאת כעת בפיתוח, נועדה להחליף את פלטפורמות הלוחמה האלקטרונית Tornado Eloka בלופטוואפה. באמצעות ה-SPICE 250 ER, חברת Diehl Defense מתקרבת צעד נוסף להיות הקבלן הראשי של הלופטוואפה הגרמני לתחמושת מוטסת.

בנוסף, ההסכם של רפאל עם HENSOLDT בתחום הלוחמה האלקטרונית, כולל Sky Shield/Kalaetron Wideband Electronic Attack ו- Escort Jamming Pod, מחזק עוד יותר את המומחיות והסינרגיה בין הצדדים. שלושת הצדדים מכסים יחד את כל המומחיות הדרושה כדי לענות על דרישות נוכחיות ועתידיות בכל הנוגע ליכולות נשק Stand-off ו-EW.

SPICE 250 ER משתמשת במנוע טורבו-סילון, המאפשר לה לפעול בטווחים ארוכים, נגד איומי הגנה אווירית. המודולריות של ה-Spice 250 ER מאפשרת לשאת מטענים שונים על ידי החלפת ראש הנפץ המסורתי. 

 


 

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית