יוווזי׳ן מתחרה על תקציב US Army Future Force בארה״ב: שיגרה את ה-Hero 120 ממסוק

הניסוי במסגרת התמודדות על תכנית US Army Future Force | טווח החימוש 30 ק״מ 

https://youtu.be/357vNlweJfs

UVision USA, חברת-הבת האמריקאית של ,UVision Air חברה ישראלית במערכות חימוש משוטט אוויריות, הודיעה על שיגור מוצלח של מערכת החימוש המשוטט Hero 120 מתוצרתה ממסוק Bell 412EP מוטס. יכולת זו הוכחה, בשיתוף פעולה עם חברת Axxeum Inc. האמריקאית במהלך אירוע הדגמות וניסויים של צבא ארה"ב EDGE 23 בחודש מאי 2023  במתחם האימונים ביומה, אריזונה.

לדברי החברה, הניסוי הציג את יכולתה של המערכת להשלים מחזור מושלם של חיישן-יורה על ידי שיגור מערכת ה-Hero 120 ממסוק Bell 412EP  כדי לפגוע במטרה קרקעית. ה-Hero 120 הפגין הפרדה בטוחה, תוך שיגור מוצלח מהמסוק בעודו מוטס.

מספר פרמטרים נבדקו והוכחו כמוצלחים במהלך הניסוי, כולל שיגור מגובה בטוח מבלי לסכן את המסוק, העברת שליטה טקטית בין המפעיל על סיפון המסוק למפעיל הקרקע במשך שש פעמים, הנעת החימוש למיקום קדמי, שליטה במערכת בטווח של 30 ק"מ מהמסוק ותקיפה יעילה של יעד קרקעי בטיסה של מעל 50 ק"מ.

לדברי החברה, השיגור המוצלח התאפשרה בזכות שיתוף הפעולה בין UVision USA וחברת Axxeum .Axxeum תכננה מערכת עגינה מכנית לחלוטין עבור המשגר הבודד, ביצעה את כל ניתוח המבנים והעומס, הקימה מעטפות טיסה בטוחות והטיסה את מסוק Bell 412 של החברה.

מודל ואינטגרציה מדויקים אלה מאפשרים שיגורים המופעלים חשמלית ללא צורך באינטגרציה עם מערכות החשמל או בקרות הטיסה של המסוק. פתרון מהפכני זה מאפשר שיגור והתקנה בטוחים בכל מסוק או פלטפורמה אווירית.

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית