אלביט תספק מאמן לטנק Challenger 3 של בריטניה

אחרי הזכייה האחרונה בישראל במאמן לטנק המרכבה, אלביט זוכה בפרויקט אימון לצוותי השיריון של צבא בריטניה | היקף הפרויקט - 71 מליוני דולרים 

https://www.army.mod.uk/news-and-events/news/2023/02/challenger-3-hits-milestone-ahead-of-schedule/

אלביט מערכות הודיעה כי חברת הבת בבריטניה, אלביט מערכות בריטניה, זכתה בחוזה ממשרד ההגנה הבריטי בשווי של כ-71 מיליון דולר לאספקה, תחזוקה ותפעול של מרכזי האימון לטנק המערכה המתקדם – Challenger 3 והנגמ"ש החדיש Boxer, תחת פרויקט VULCAN של הצבא הבריטי.

ההתקשרות תמומש על פני תקופה של שלוש שנים בתוספת תשע שנות תחזוקה ותפעול מבצעיים.

מרכזי האימון שיסופקו לצבא הבריטי יכללו מאמני נהיגה, תותחנות וצריח על ידי שילוב תאים מדמי מציאות ברזולוציה גבוהה וכן מאמנים טקטיים המשלבים מודלי אמל"ח זהים למקור. מרכזי האימון יאפשרו אימון פרטני ואימון המסגרת בהתמודדות עם אתגרי הלחימה העכשוויים.

מערכת ניהול האימון והסימולציה שתסופק על ידי אלביט, תאפשר יכולת לאימון ורסטילית בין סוגי פלטפורמות שונים. המערכת תאפשר קישוריות בין מאמנים ויכולות מתקדמות ללמידה ותחקור. המערכת תיבנה בצורה שתאפשר בעתיד קליטה של פלטפורמות נוספות בצבא הבריטי.

יורם שמואלי, מנכ"ל אלביט מערכות כלי טיס:: "אלביט מערכות גאה להעניק לצבא הבריטי יכולות אימון שיגבירו את המוכנות ללוחמה של צוותי שריון. החוזה מחזק ומבליט את מעמדנו המוביל כספקית מערכות לאימון משימתי מתקדם בארץ ובעולם"

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית