אלביט מחזקת פוזיציה בשוק הביטחון היפני - חתמה שת״פ לשיווק מוצריה במדינה

אלביט מערכות תספק את הרכיבים, הטכנולוגיה והידע העיקריים ל-NAS ולאיטוצ'ו. NAS תספק את היכולות לאינטגרציה מקומית, ייצור, בדיקה ותחזוקה ואיטוצ'ו תוביל את שיווק המוצרים ביפן

תמונה: אלביט

אלביט מערכות, Nippon Aircraft Supply ו-Itochu Aviation חתמו על מזכר הבנות לשיתוף פעולה אסטרטגי (MOU) לקידום שיתוף פעולה הדדי למגוון פתרונות בין החברות.

כחלק מ-MOU, אלביט מערכות תספק את הרכיבים, הטכנולוגיה והידע העיקריים ל-NAS ולאיטוצ'ו. NAS תספק את היכולות לאינטגרציה מקומית, ייצור, בדיקה ותחזוקה ואיטוצ'ו תוביל את שיווק המוצרים ביפן.

טקס החתימה על MOU התקיים במהלך תערוכת DSEI Japan עם שגריר ישראל ביפן גלעד כהן, אוסמו מתשושיטה נשיא ו-COO של NAS, מאשהירו טקיטה מ-Itochu Aviation ורן קריל סגן נשיא שיווק ופיתוח עסקי בינלאומי של אלביט מערכות.

גלעד כהן, שגריר ישראל ביפן: "ההסכם בין אלביט מערכות, Itochu Aviation ו-NAS, מדגים את התהליך האחרון של העמקת היחסים בין ישראל ליפן, יחסים המבוססים על אינטרסים משותפים וערכים משותפים. שיתוף פעולה זה מראה את סינרגיה ייחודית בין שתי המדינות ושילוב של טכנולוגיות ישראליות מתקדמות והיכולות התעשייתיות המרשימות של יפן".

אוסמו מטסושיטה, נשיא ו-COO של Nippon Aircraft Supply: "זהו כבוד אמיתי לעבוד עם שותפים גדולים, אלביט מערכות ואיטוצ'ו תעופה, כאשר נפעל בתפקיד האינטגרציה, הייצור המקומי, הבדיקות והתחזוקה עם המיטב פתרונות מתקדמים ומוכחים לחימה שפותחו על ידי אלביט מערכות. אנו נתרום לשלום הבינלאומי ולהגנת יפן על ידי אספקת מוצרים איכותיים תוצרת יפן. הישג זה מהווה אבן דרך גדולה ביחסים שלנו".

Masahiro Takita, מנכ"ל, סגן נשיא הגנה וחלל של Itochu Aviation: "אנו נרגשים לשתף פעולה עם אלביט מערכות, בעלת טכנולוגיה מתקדמת ומערכות לחימה מוכחות במיוחד מבחינת יכולות אוטונומיות ותקשורת. לאלביט מערכות יש גם גמישות יתאים להקמת יכולת מקומית לתמוך בפעולות משרד ההגנה של יפן. אני מצפה לעבוד עם השותפים שלנו".

רן קריל, סמנכ"ל שיווק ופיתוח עסקי בינלאומי של אלביט מערכות: "אנו שמחים לחבור ל-NAS ו-Itochu Aviation, שתי חברות יפניות מובילות, במאמץ החשוב הזה. אלביט מערכות נמצאת בקשר הדוק עם השותפים המקומיים שלנו ומציעות הם פתרונות טכנולוגיים חדשניים ומתקדמים. אנו נשארים מחויבים להעברת טכנולוגיה כמו גם לייצור הפתרונות שלנו בשוק המקומי".

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית