סמנכ"ל וראש מנה"ר חדש למשרד הביטחון: זאב לנדאו

מנכ"ל משרד הביטחון, אלוף (מיל') אייל זמיר: ״זאב, מצפים לך אתגרים מורכבים: תר"ש חדש לצה"ל ולמשרד הביטחון, מצב ביטחוני מאתגר וכלכלה שזקוקה למנה"ר חזק ויוזם״

קרדיט שימוש - אגף דוברות והסברה במשרד הביטחון 

בטקס בראשות מנכ"ל משרד הביטחון, אלוף (מיל') אייל זמיר ובהשתתפות סגן הרמטכ"ל, אלוף אייל ברעם ופורום הנהלת משרד הביטחון, מונה אתמול (ד') זאב לנדאו לתפקיד סמנכ"ל וראש מנהל הרכש (מנה"ר) במקומו של אבי דדון, שכיהן בתפקיד ב-6 השנים האחרונות ופורש לגמלאות.

מנכ"ל משרד הביטחון, אלוף (מיל') אייל זמיר, הודה לדדון ובירך את לנדאו: "לא בכל יום נופלת בחלקנו הזכות להודות ולהוקיר אדם שהשפיע על הביטחון, על הכלכלה ועל החברה הישראלית כמו אבי דדון. כראש מנה"ר הובלת תכניות התעצמות משמעותיות ביותר:

״צוללות, ספינות מגן, טנקי מרכבה, מסוקים, חימושים ועוד. יזמת הקמת מפעלים חדשים בצפון ובדרום ונלחמת שאף תעשייה ביטחונית לא תיסגר ואף עובד לא יפוטר. זאב, מצפים לך אתגרים מורכבים: תר"ש חדש לצה"ל ולמשרד הביטחון, מצב ביטחוני מאתגר וכלכלה שזקוקה למנה"ר חזק ויוזם. יש לך את כל הניסיון והכישורים הנדרשים. ועוד נקודה שחשוב לציין, זאב הוא ראש מנה"ר הראשון שצמח במשרד הביטחון, מלמטה עד לראש הפירמידה".

סמנכ"ל וראש מנה"ר הנכנס, זאב לנדאו, אמר בטקס: "נמשיך להצעיד את מנה"ר לשיאים גבוהים ורחוקים יותר, נפעל לחיזוק צה"ל, התעשייה, הכלכלה ומה שעוטף את המושג 'ביטחון מדינת ישראל'".

סמנכ"ל וראש מנה"ר היוצא, אבי דדון, אמר בטקס: "עשרות אלפי בתי אב מתפרנסים בכבוד בזכות רכש מנה"ר, מקדמים את כלכלת ישראל ומגדילים את הייצוא. כל שקל שיצא לחול נסרק במסרקות ברזל. יותר לא נייצר ספינות בחו"ל, רכבי אוגדת הקומנדו מיוצרים בבאר-שבע, חיילי צה"ל נהנים מעגבניות ישראליות משובחות, מתפוחים מרמת הגולן ומביצים ממושב מרגליות, שעל גבול לבנון".

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית