תערוכת IDEX 2023: בירד תציג את מערכת ההגנה המוטסת כנגד טילים AMPS

פתרון נוסף שיוצג על ידי החברה הוא ה- µMPR (Micro Maritime Patrol Radar): מכ"מ מוטס מיניאטורי עם טכנולוגיית קניין מתקדמת להגנה על גבולות ימיים
 

תמונה: BIRD Aerosystems

BIRD Aerosystems תציג את מערכת ההגנה המוטסת כנגד טילים AMPS, כולל SPREOS DIRCM, מערכת אמצעי נגד כיווניים אינפרה-אדומים מתקדמת וקלה, בתערוכת IDEX באבו דאבי.

לדברי החברה, מערכת ההגנה המוטסת מפני טילים של BIRD מספקת הגנה למטוסים צבאיים ואזרחיים מפני האיום הגובר של טילי קרקע-אוויר (MANPADS). המערכת נועדה לזהות, לאמת ולסכל אוטומטית התקפות טילי קרקע-אוויר באמצעות שיבוש מאתר ה-IR של הטיל.

מערכת ה-SPREOS DIRCM יכולה לאשר שמדובר בטיל אמיתי ולא אזעקת שווא ובמקביל להעריך במדויק את אופי האיום, לעקוב אחריו ולכוון אליו לייזר להשמיד את האיום.

BIRD גם תדגים את פתרון ה-ASIO שלה למשימות סיור ימי ומעקב גבולות, פתרון מעקב אווירי-ימי-יבשתי המספק גישה רב-שכבתית להגנה על מים טריטוריאליים מפני איומים ביטחוניים, כלכליים ואקולוגיים.

פתרון נוסף שיוצג על ידי החברה הוא ה-Micro Maritime Patrol Radar: מכ"מ מוטס מיניאטורי להגנה על גבולות ימיים. המערכת אידיאלית להתקנה על פלטפורמות אוויריות בלתי מאוישות קטנות, מסוקים קטנים וכלי טיס בעלי כנף קבועה.

ה- µMPR של בירד יוצג על גבי המסוק הבלתי מאויש Black Eagle 50H תוצרת חברת סטדיקופטר ועל גביOrbiter 4 STUAS של תוצרת אירונאוטיקס.
 

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית