על בסיס הרכישה של בלו בירד: תעשייה אווירית בשת״פ עם באבקוק אוסטרליה 

אחרי העסקה במרוקו, תעשייה אווירית תדגים את ה-WanderB-VTOL ו-ThunderB-VTOL ללקוחות אכיפת חוק וביטחון באוסטרליה בשת״פ עם Babcock Australasia

https://www.babcockinternational.com/news/babcock-and-iai-announce-collaboration-to-develop-remotely-piloted-aircraft-applications-for-police-emergency-services-maritime-surveillance/

Babcock Australasia ותעשייה אווירית חתמו על מזכר הבנות (MoU) לקידום פתרונות כטב״מ עבור יישומי אכיפת חוק, מעקב ימי וניהול אסונות באוסטרליה.

עם החתימה על מזכר ההבנות, Babcock והתעשייה האווירית מתכננות לבצע השנה סדרה של הדגמות במדינה של שתיים מהמערכות האוויריות הבלתי מאוישות של התעשייה האווירית, WanderB-VTOL ו-ThunderB-VTOL. 

כלי הטיס הבלתי מאוישים של התעשייה האווירית (מל"ט), מספקים יתרונות חשובים ליישומים יבשתיים וימיים שכן הם משלבים את היתרונות של מל"ט בכנף קבועה (טווח ארוך, סיבולת ארוכה, מהירות גבוהה, כיסוי שטח גדול וכו') עם היתרונות של המראה אנכית. לחברה למעלה מ-250 מערכות WanderB-VTOL ו-ThunderB-VTOL בשימוש על ידי לקוחות ברחבי העולם.

מנהל תעופה ושירותים קריטיים של בבקוק, פיטר ניוינגטון, אמר כי השותפות החדשה עם התעשייה האווירית תאפשר לבבוק להציע "פעולות משולבות" המשלבות מטוסי כנף סיבובית וכנף קבועה. 

ראש המשלחת של התעשייה האווירית אוסטרליה, יונתן שגב, אמר כי השותפות בין התעשייה האווירית לבאבקוק תספק מודיעין חיוני ומודעות מצבית למשתמש הקצה, מה שיאפשר לבצע ביעילות משימות שונות תוך שמירת המפעילים מפגיעה.

"המערכות של IAI נבדקו בתנאי סביבה קיצוניים ומתאימות לצרכים התפעוליים של משתמש הקצה, ומספקות להם יתרונות תפעוליים משמעותיים.״ 

הWanderB-VTOL ו-ThunderB-VTOL פותחו על ידי חברת בלו בירד שנרכשה על ידי תעשייה אווירית בשנת 2020. כלים אלו נמכרו בין היתר למרוקו. 

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית