ניקי היילי נגד טראמפ: הודיעה על הצטרפות למרוץ בבחירות לנשיאות ארה"ב

ניו יורק טיימס כותב שהקמפיין של ניקי היילי צפוי להתבסס על כך שבסקרי דעת קהל מקבל טראמפ את תמיכתם של פחות מ-50 אחוזים מהנשאלים

By United States Department of State - https://usun.state.gov/leadership, Public Domain, https://commons.wikimedia.org/w/index.php?curid=62549297

ניקי היילי, לשעבר שגרירת ארה"ב באו"ם ומושלת דרום קרוליינה, הודיעה אתמול על השתתפותה במרוץ למועמדות המפלגה הרפובליקנית בבחירות הבאות לנשיאות ארה"ב.

היילי (51), תומכת ישראל, תהיה היריבה הראשונה של דונלנד טראמפ בבחירות לנשיאות. היא קראה אתמול  לחילופי דורות במפלגתה והשמיעה את הכרזתה בווידיאו, מבלי להזכיר את שמו של טראמפ, אך הבהירה את כוונתה "להתרחק מעידן טראמפ" וקראה לרפובליקנים "להתאחד סביב נושאים בעלי חשיבות וסביב מועמדת המקובלת על רוב האמריקנים". 

ניו יורק טיימס כותב שהקמפיין של ניקי היילי צפוי להתבסס על כך שבסקרי דעת קהל מקבל טראמפ את תמיכתם של פחות מ-50 אחוזים מהנשאלים. בהודעתה על "ריצתה" חוזרת בה היילי מהודעה קודמת כי לא תרוץ אם טראמפ יעמיד את מועמדותו. 

בראיון לפוקס ניוז נשאלה היילי לדעתה על כך שטראמפ הוא בן 76 וביידן בן 80 שנה והשיבה: "אתה לא חייב להיות בן 80 כדי להיות מנהיג בוושינגטון".  
 

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית