נקסט ויז'ן מדווחת על שתי עסקאות באותו שבוע בהיקף של כ-7.4 מיליון דולר

בחודשיים האחרונים בלבד הסתכם סך העסקאות המהותיות של החברה ביותר מ-13 מיליון דולר

חן גולן יו"ר נקסט ויזן – קרדיט: נקסט ויזן

 

נקסט ויז'ן חברת צמיחה טכנולוגית המפתחת, מייצרת ומשווקת פתרון צילומי, יום ולילה מיוצב לכלים קרקעיים ואוויריים כדוגמת מיקרו ומיני מזל"טים ורחפנים, מדווחת על עסקה מהותית נוספת, ושנייה השבוע. החברה קיבלה הזמנה לרכישת מצלמות של החברה מצד שלישי בהיקף של 2.8 מיליון דולר. מוקדם יותר השבוע דיווחה החברה על עסקה נוספת בהיקף של 4.6 מיליון דולר. 

נקסט ויז'ן תספק את מלוא ההזמנה עד לסוף שנת 2023. בהתאם להזמנה, שיעור של 20% מהתמורה ישולם כמקדמה במועד ההזמנה. יתרת התמורה תשולם במספר תשלומים בטרם אספקת המוצרים בכל משלוח. 

 

העסקאות האחרונות עליהן דיווחה החברה, בהיקף מצטבר של יותר מ-13 מיליון דולר, מעידות על הביקוש הגובר למוצרים הייחודיים של החברה.

יחד עם עסקה זו , בחודשיים האחרונים בלבד דיווחה נקסט ויז'ן על חמש הזמנות מלקוחות בהיקף כולל של 13.2 מיליון דולר לרכישת מצלמות שיסופקו עוד ב-2023. המוצרים יסופקו ללקוחות במספר משלוחים ובגינן התקבלו מקדמות.

נקסט ויז'ן דיווחה על תוצאות שיא ברבעון השלישי של 2022, עם הכנסות של כ-6.59 מיליון דולר, צמיחה של כ-93% ביחס להכנסות ברבעון המקביל. החברה ציינה כי הגידול בהכנסות נובע בעיקר מגידול ביחידות הנמכרות לצד הרחבת בסיס הלקוחות.  

בשורה התחתונה רשמה נקסט ויז'ן ברבעון השלישי של שנת 2022 רווח נקי של כ-2.7 מיליון דולר, כ-41% מסך ההכנסות, גידול של כ-86% בהשוואה לרווח נקי של כ-1.45 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד וגידול של כ-22% בהשוואה לרווח נקי של כ-2.2 מיליון דולר ברבעון השני של 2022.


 

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית