ז׳רגון ההייטק משתדרג: תכירו מקצוע חדש - מפתח פרומפטים

התפקיד של מפתח פרומפטים הוא לאמן את הבוט המבוסס AI במודלים שפתיים, כתיבת לוגיקה בשפה חופשית ואח"כ כתיבת הקוד

עודד טהורי | צלמת: אפרת קופר

לאחר שהשיקה בחודש שעבר את GEKO, אתר בינה מלאכותית המבוסס GPT-3 של Open.AI, חטיבת ONE BI מקבוצת וואן טכנולוגיות, מגייסת למקצוע חדש – מפתח פרומפטים. התפקיד של מפתח פרומפטים הוא לאמן את הבוט המבוסס AI במודלים שפתיים, כתיבת לוגיקה בשפה חופשית ואח"כ כתיבת הקוד.

נוסח המשרה שפורסמה בלינקדאין של החטיבה

גם אתם מחוברים לChat GPT3 מהרגע שהוא יצא? גם אתם כל הזמן מחפשים את הפרומפטים הכי מעניינים? זה הזמן להפוך את התחביב למקצוע – אנו מחפשים מפתח פרומפטים לפעילות הבינה המלאכותית שלנו. 

היכולות הנדרשות לתפקיד מגוונות וכוללות שילוב של רקע טכנולוגי ויכולות אישיות: Cascading Style Sheets (CSS), Engineering , HTML, JavaScript, Node.js, React.js וכן שפות תכנות, הבנה בטבע האדם, רקע בפסיכולוגיה, יצירתיות ורצוי אנגלית ברמת שפת אם.

עודד טהורי, מנכ"ל חטיבת ONE BI מקבוצת וואן טכנולוגיות: "במסגרת פעילות מו"פ של יישומים לשוק העסקי, על בסיס טכנולוגיות  AI (בינה מלאכותית) ו-NLP (עיבוד שפה) עלה אצלנו הצורך לגייס מפתחי פרומפטים. מדברים על כך שעידן ה-AI יגרום למקצועות להיעלם מהשוק, זה אולי נכון בחלקו, אבל במקביל מתפתח ביקוש למיומנויות חדשות ומגוונות.

״עד כמה שידוע לנו, אין כיום משרה כזאת בשוק הישראלי, ואנחנו הראשונים לגייס בתחום. אנו מודעים לכך שמדובר בפיתוח תפקיד תוך כדי ריצה, ולשם כך נחוצים לנו אנשים בעלי שילוב יכולות לא שגרתי ונכונות להתמודד עם אתגרים מקצועיים מלהיבים".

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית