אלביט מערכות סיפקה את הרדיו המבצעי מבוסס תוכנה ה-600,000 שיצא מפס הייצור של החברה

אלביט מערכות מייצרת את מערכות הקשר שלה במפעלים הייחודיים בחולון, ערד ותל-חי. המפעל בצפון עבר לאחרונה שדרוג משמעותי של התרחבות ונוספו לו קווי יצור רובוטיים מתקדמים

תמונה: אלביט

חברת אלביט מערכות מסרה את הרדיו ה-600,000 שלה ללקוח בינלאומי. הרדיו מבוסס התוכנה (SDR)  ממשפחת E-LynX™ נמסר למשרד ההגנה של שבדיה כחלק מתכנית  הרדיו הקרקעי/טקטי (TGR).

הרדיו ה-600,000 שנמסר לצבא שבדיה, מהווה למעשה את הדור החמישי של מערכות קשר טקטיות V/UHF SDR ממשפחת E-LynX™, המספק יכולות תקשורת מתקדמות ומאובטחות בשדה הקרב המודרני, ומציע תקשורת מיידית ומהירה, יכולת העברת קול, נתונים ווידאו בו זמנית לכל רמות השטח, ותומך במערכות הדיגיטציה החדשניות והרב שכבתיות.

אלביט מערכות מייצרת את מערכות הקשר שלה במפעלים הייחודיים בחולון, ערד ותל-חי. המפעל בצפון עבר לאחרונה שדרוג משמעותי של התרחבות ונוספו לו קווי יצור רובוטיים מתקדמים המספקים יכולות ייצור מהירות, איכותיות, תוך עמידה בתקני האיכות המחמירים ביותר. במפעל מועסקים למעלה מ-200 עובדים בתפקידים מגוונים הכוללים פיתוח, יצור, הנדסה, תוכנה ומכניקה הנוגעים בקדמת הטכנולוגיה. 

חיים דלמר, מנכ"ל חטיבת  תקשוב וסייבר באלביט מערכות: "מסירת הרדיו המבצעי ה-600,000 היא ללא ספק אבן דרך מיוחדת ומרגשת הממחישה יותר מכל את מעמדה של אלביט מערכות כמובילת שוק עולמית וכבית ייצור מתקדם בתחום התקשורת והרדיו זה למעלה מ-55 שנה.

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית