אוליגרך רוסי נוסף נמצא מת בנסיבות "טבעיות"

האוליגרך, פאבל אנטונוב, שולט בשוק הנקניקיות ברוסיה ונמצא במעגל הקרובים של פוטין | דובר המשטרה ההודית מסר כי בודנוב מת מהתקף לב בחדרו במלון

http://kremlin.ru/events/president/news/70193/photos/69994

אוליגרך רוסי נוסף מצא את מותו בימים האחרונים באופן "טבעי", והפעם במלון בהודו. האוליגרך, פאבל אנטונוב, השולט בשוק הנקניקיות ברוסיה (כן כן, נקניקיות), שהה יחד עם שני חבריו השבוע בבית מלון בהודו, במהלך ביקור ופגישות עם פוליטיקאים מקומיים. 

אנטונוב בן ה- 65, נהרג לאחר שנפל מחלון אחד החדרים בבית המלון. אחד מחבריו לטיול, ולדימיר בודנוב, נמצא ללא רוח חים בחדרו שבמלון, יומיים לפני נפילתו המסתורית של אנטונוב. 

דובר המשטרה ההודית מסר כי בודנוב מת מהתקף לב בחדרו במלון, ואנטונוב שסבל משברון לב בגלל המוות של חברו הטוב, החליט להתאבד. מדריך הטיולים ההודי של השניים מסר בעדותו למשטרה כי ייתכן שאנטונוב צרך כמות גדולה של אלכוהול, שהיה ברשותו משך כל הטיול שעשו החברים. 

הקונסול הרוסי בקולקטה מסר לסוכנות הידיעות הרוסית TASS, כי המשטרה ההודית לא מצאה עדויות למעשה פשע או כל סימני אלימות על שני האישים. 

אנטונוב היה דמות ציבורית ידועה והתגורר במזרח מוסקבה. הונו האישי נאמד בכ- 140 מיליון דולר, והוא נחשב לאחד מעשירי רוסיה. הא היה מעורב בפוליטיקה הפנימית ברוסיה. 

במהלך השנה האחרונה הביע בסטטוס של הווטסאפ שלו אי תמיכה במלחמה הרוסית באוקראינה, כולל סטטוסים כנגד התקיפות הרוסיות האכזריות על הערים באוקראינה והרג האזרחים שם.

לאחר שפרסם את הסטטוס שלו ביוני האחרון, הופיעה בערוצי המדיה החברתית הודעת תמיכה של אנטונוב בפוטין ובמלחמה באוקראינה, וטען כי הססטוס שפרסם בווטסאפ הופיע שם בטעות ומדובר באי-הבנה בלבד. 

מראשית השנה, אך בעיקר מתחילת המלחמה באוקראינה מצאו את מותם בנסיבות "טבעיות", כולל נפילה מחלונות, מוות מהתקפי לב או התאבדויות, כחמישה עשר בכירים רוסים, ביניהם כשמונה בכירים בחברת האנרגיה גזפרום. 

בין אלו ניתן לציין את ראביל מגנוב מנכ"ל חברת הנפט Lukoil, בספטמבר האחרון, לאחר שנפל מחלון בבית חולים, או מקרה נוסף בו ליאוניד שולמן מבכירי גזפרום, נמצא מת בסוף ינואר, יחד עם מכתב בו הוא מסביר מדוע התאבד. באפריל וביולי נמצאו שלושה בכירי גזפרום נוספים בביתם עם מכתבים שכתבו, גם הם התאבדו.

בפתח השנה החדשה, נאחל לבכירי רוסיה אריכות חיים. 

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית