מספנות ישראל השתתפה לאחרונה בתערוכת Exponaval בצ׳ילה
מדובר בכנס הפונה לשוק מרכז ודרום אמריקה | על פי פרסומים מקומיים, החברה מציעה לחיילות הים של צ׳ילה ופרו דגמים חדשים
איל בוגוסלבסקי
| 13/12/2022
מספנות ישראל השתתפה לאחרונה בתערוכת Exonaval בצ׳ילה הפונה לשוק מרכז ודרום אמריקה. לחברה יש נוכחות חזקה במדינה הודות לשיתוף פעולה עם מספנת ASMAR המקומית.
בעבר, מספנות ישראל מכרה לצ׳ילה ספינות סער 4 (סוג: Reshef class) לאחר שאלו יצאו משירות בצה״ל.
כעת, רוצה החברה להציע לחיל הים הצ׳יליאני דגמים חדשים. לצורך כך, הוצגו ב-Exonaval, ספינות S-45, S-62 שנמכרו להונדורס והשלדג MK V ו-Mk II שנמכרו לארגנטינה.
לצד צ׳ילה, החברה מציעה ספינות סיור (OPV) גם עבור חיל הים הפרואני. בהקשר זה, מציעה החברה את קורבטת SAAR S-80 הרב-משימתית המבוססת על ה-S-72, פלטפורמה שממנה פותחו מספר עיצובים (כולל למשל אזרבייג'אן).
ה-S-80 הוצגה גם ב-Euronaval ומשלבת טכנולוגיות המקטינות את חתימת המכ״מ של הספינה ושיפור במערכות הלוחמה האלקטרונית. היא מונעת באמצעות ארבעה מנועי דיזל, מצוידת במערכת מדחף משתנה ומגיעה למהירות מרבית העולה על 28 קשר ומהירות שיוט של 14 קשר.
ֿ
מדובר בכנס הפונה לשוק מרכז ודרום אמריקה | על פי פרסומים מקומיים, החברה מציעה לחיילות הים של צ׳ילה ופרו דגמים חדשים
מספנות ישראל השתתפה לאחרונה בתערוכת Exonaval בצ׳ילה הפונה לשוק מרכז ודרום אמריקה. לחברה יש נוכחות חזקה במדינה הודות לשיתוף פעולה עם מספנת ASMAR המקומית.
בעבר, מספנות ישראל מכרה לצ׳ילה ספינות סער 4 (סוג: Reshef class) לאחר שאלו יצאו משירות בצה״ל.
כעת, רוצה החברה להציע לחיל הים הצ׳יליאני דגמים חדשים. לצורך כך, הוצגו ב-Exonaval, ספינות S-45, S-62 שנמכרו להונדורס והשלדג MK V ו-Mk II שנמכרו לארגנטינה.
לצד צ׳ילה, החברה מציעה ספינות סיור (OPV) גם עבור חיל הים הפרואני. בהקשר זה, מציעה החברה את קורבטת SAAR S-80 הרב-משימתית המבוססת על ה-S-72, פלטפורמה שממנה פותחו מספר עיצובים (כולל למשל אזרבייג'אן).
ה-S-80 הוצגה גם ב-Euronaval ומשלבת טכנולוגיות המקטינות את חתימת המכ״מ של הספינה ושיפור במערכות הלוחמה האלקטרונית. היא מונעת באמצעות ארבעה מנועי דיזל, מצוידת במערכת מדחף משתנה ומגיעה למהירות מרבית העולה על 28 קשר ומהירות שיוט של 14 קשר.
ֿ