VMware חושפת SD-WAN Client

החשיפה במסגרת כנס VMware Explore 2022 | בישראל קונצרן המזון תנובה השלים לאחרונה פרויקט הטמעת SD-WAN VMware כחלק ממהלך הטרנספורמציה הדיגיטלית

bigstock

בכנס VMware Explore 2022 המתקיים השנה בברצלונה (7-9 בנובמבר), מכריזה VMware על הדור החדש של פתרון SD-WAN שלה, הכולל את SD-WAN Client, במטרה לסייע לארגונים לאבטח באופן מהימן יותר ולספק יישומים, נתונים ושירותים בכל מקום שבו יהיו – הן באתר הארגון, לעובדים, ולסניפים בכל רשת ולכל מכשיר.

כאשר ארגונים מסתמכים רק על גישות מסורתיות לרישות, אבטחה ותפעול הם נתקלים באתגרים הנעים מחוסר גישה מספקת לענן או ל- SaaS, איכות יישומים חלשה או התפשרות על האבטחה ומורכבויות של תפעול ועלויות.

הפלטפורמה החדשה כוללת ממשק אחיד שממנף אינטליגנציה מלאכותית ומקל על התפעול. מאפיינים נוספים שלה מקלים על המעבר לענן, שינוי דיגיטלי במקומות העבודה, פיתוח יישומים וקשר עם מכשיר הנייד הפרטי. 

"פיתחנו את VMware SD-WAN כדי לענות על דרישות הארגונים בתמיכה בנתונים, משתמשים ויישומים בסביבה מפוצלת", אמר סאנג'יי אופאל, סגן נשיא בכיר לשירותי קצה בחברת VMware.

"כיום ארגונים דורשים אספקה מאובטחת, אמינה ומרבית של יישומים, נתונים ושירותים בלי קשר למיקום המכשירים או המשתמש. VMware SD-WAN Client יאפשר לארגונים לספק אבטחה שוטפת וקישוריות אמינה מכל מקום למשתמשים ולמכשירים".  

לדוגמא, בישראל קונצרן המזון הגדול בישראל, תנובה השלימה לאחרונה פרויקט הטמעת SD-WAN VMware כחלק ממהלך הטרנספורמציה הדיגיטלית. לדברי ארז בן סעדון, מנהל תחום התשתיות והטכנולוגיות בחברת תנובה: "בתקופת השיא בגל הראשון של הקורונה חל גידול בצריכת מזון וכתוצאה מכך חל גידול פי 3 יותר בהזמנות מתקופה רגילה.

״בזמן זה היינו בעיצומו של תהליך החלפת מערכת המכירות של תנובה למערכת ענן ובזמן קצר נדרשנו לספק זמינות מקסימלית וביצועים מיטביים למאות נציגות שעבדו הן ממקום העבודה והן מהבית.

״דרישות נוספות של תנובה כללו שיפור מערך ההמשכיות העסקית ויכולת התחקור, המדידה והעמידה ביעדים, ניטור, שיפור חווית המשתמש, שרידות מלאה, קישוריות חכמה לשירותי ענן ויציבות עסקית , יעדים אשר הושגו ע"י הטמעת הSD-WAN".

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית