חברת ההייטק Synamedia תסייע להכשיר לוחמים להיי-טק

25 לוחמים משוחררים פותחים את המחזור הראשון של תוכנית תבור 575, שתכשיר חיילים וקצינים קרביים להשתלב בתפקידים בכירים בהייטק
 

קרדיט: מיכל קאופמן

בטקס חגיגי במשרדי חברת ההייטק סינמדיה נפתחה תוכנית חדשה להכשרת לוחמים משוחררים להייטק. התוכנית, "תבור 575", היא מיזם חברתי נוסף של הילמ"ה (הייטק למען החברה). 

התוכנית תסייע ללוחמים משוחררים להדביק את הפערים מול בוגרי היחידות הטכנולוגיות אחרי השחרור, ולהשתלב בתפקידים מובילים בתעשיית ההייטק. המחזור הראשון מונה 25 חיילים וקצינים בוגרי המערך הלוחם, שנבחרו מתוך 200 מועמדים ומייצגים את מגוון היחידות הקרביות בצה"ל, בהם בוגרי דובדבן, הנדסה קרבית, סיירות גולני וחרוב, חיל האוויר, שריון ,תותחנים, הנח"ל ועוד.

הם יוכשרו בפיתוח תוכנה כ- Full Stack Developer במסלול מואץ בן 18 חודשים הכולל גם הכשרה לצבירת נסיון מעשי בפיתוח פרויקטים עבור המגזר הציבורי והחברתי כגון: עמותות, בתי חולים, משרדי ממשלה (כגון משרדי הרווחה והבריאות), ורשויות מקומיות.  

השותפות בתכנית תבור  575  הן: קרן אבירם, מפעל הפיס, משרד העבודה, המועצה הציונית, וחברת ההייטק סינמדיה, המפתחת טכנולוגיות לתעשיית הטלויזיה והסטרימינג. החברה הירושלמית מארחת במשרדיה בהתנדבות, בחמש השנים האחרונות, תוכניות נוספות של הילמ"ה, בהן: כרמל 6000, המכשירה את בנות השירות הלאומי למנהיגות טכנולוגית חברתית, ותוכנית מפנה 2525 לצעירים שאינם יכולים להתגייס מסיבות רפואיות. 

בטקס הפתיחה במשרדי Synamedia השתתפו: יוסי צוריה יו"ר ומייסד הילמ"ה, ומיכל אופיר, מנכ"לית הילמ"ה, שרית הנדקנופף, מנכ"לית המחלקה לישראל של ההסתדרות הציונית, ד"ר צבי גרסטל, סגן נשיא למחקר ופיתוח בחברת סינמדיה, נעה וגילי אבירם וליאור אטיאס, נציגי קרן אבירם. 

"לאורך 5 שנים של אירוח התוכנית במשרדנו הוכשרו במסגרתה 150 צעירות וצעירים עד כה, ואנו מלאי גאוה להיות שותפים להישג המרשים, הן באירוח הפעילות והן בעזרה מקצועית של מנטורים מבין עובדי החברה שעושים זאת בשמחה ובאהבה", אמר ד"ר צבי גרסטל, סגן נשיא למחקר ופיתוח בחברת סינמדיה. "כעת הגיע תורם של הלוחמים המשוחררים, ועבורנו, זה אך טבעי להמשיך ולקחת חלק ביוזמה, שתורמת גם למשתתפים באופן פרטני וגם לחברה הישראלית בכלל."

מירב ישראלי־אמרנט, סמנכ"לית השותפויות של הילמ"ה: " אנו גאים לפתוח את תכנית תבור 575 עם סיירת מובחרת, של לוחמים משוחררים חדורי מוטיבציה שבמהלך השנה וחצי הקרובות יקבלו כאן הכשרה טכנולוגית עילית ויפתחו טכנולוגיות לטובת החברה בישראל. מודל ההכשרה של הילמ"ה הוא חדשני מסוגו ומוכיח את עצמו זו השנה החמישית. הילמ"ה תמשיך לרתום צעירים וצעירות למהפכת ההייטק החברתי בישראל".

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית