NINJIO רכשה את חברת אבטחת הסייבר הישראלית דקויה 

השילוב של תוכן אבטחת הסייבר של NINJIO עם פלטפורמת המודעות לסייבר המונעת מלמידת מכונה של DCOYA יעניק ל-CISOs ומנהלי חברות אחרים את ערכת האימון האפקטיבית ביותר בשוק למודעות לאבטחת סייבר 
 

bigstock

NINJIO, חברת מודעות לאבטחת סייבר רכשה את חברת דקויה ((DCOYA הישראלית - ספקית של פתרונות אבטחת סייבר ממוקדי-התנהגות לארגונים בכל הגדלים. בחברת NINJIO אומרים כי השילוב של תוכן אבטחת הסייבר של NINJIO עם פלטפורמת המודעות לסייבר המונעת מלמידת מכונה של DCOYA יעניק ל-CISOs ומנהלי חברות אחרים את ערכת האימון האפקטיבית ביותר בשוק למודעות לאבטחת סייבר.

כמו דקויה, NINJIO  מתמקדת בשינוי התנהגות - גישה שרק הולכת ונעשית חיונית יותר ככל שעברייני סייבר ממשיכים להסתמך על הנדסה חברתית כדי לחדור לחברות ולגנוב מידע רגיש. הטכנולוגיה של דקויה מתבססת על הטקטיקות הפסיכולוגיות של פריצות האבטחה המוצלחות ביותר שהתרחשו.

הפתרון החדש יאפשר ל-NINJIO לקבוע מהו תחום הפגיעות הגדול ביותר של אדם כלשהוא (חמדנות, פחד, ציות ועוד) ולספק חינוך מחזק שמתייחס ספציפית לפגיעות זו.

בנוסף, רכישת דקויה תאפשר ל-NINJIO לעקוב ולדווח כיצד אנשים, תת-קבוצות וחברות שלמות משתפרים לאורך זמן, מה שיאפשר ל-CISO ול-CIO לראות את התוצאות של טקטיקות שינוי ההתנהגות שלהם, מעבר לכשלים ודיווחים מדומה של פישינג. משאבים אלו מאפשרים ל-NINJIO לספק ללקוחותיה פתרון מקיף למודעות לאבטחת סייבר שאינו דומה לשום דבר זמין כיום.

"דקויה מתאימה באופן מושלם ל-NINJIO מכיוון שצוות החברה עובד בהתאם לפילוסופיית הליבה שלנו", אומר מנכ"ל NINJIO, שון מקאלמונט. "אנחנו כבר מציעים את תכני הלמידה מבוססי-ההתנהגות הטובים ביותר בשוק, כמו גם מערכת למידת-מכונה משולבת, מבחני פישינג מדומים ודיווח. אנחנו נרגשים להוסיף סט של כלים דיגיטליים שיהפכו את הפלטפורמה שלנו ליותר אקטיבית, אוטומטית, ומונעת-נתונים.

״הטכנולוגיה המונעת מלמידה חישובית של דקויה מאפשרת לנו לענות על הצרכים הספציפיים של מומחי האבטחה ולייעל את הגישה שלהם לאבטחת סייבר."

"היה ברור לנו שהחיבור ל-NINJIO עונה על החזון שלנו להוביל את המודעות לאבטחת הסייבר למקום בטוח יותר עבור כל המשתמשים. למעשה, זו הייתה אחת ההחלטות הקלות ביותר שקיבלנו", אמר אסף קוטסל, מנכ"ל דקויה.

"היכולות והפתרונות המשולבים של שתי החברות יחוללו מהפכה בנוף המודעות לאבטחת הסייבר. כפי שאנו רואים זאת, שינוי התנהגות המבוסס על מדע ובינה מלאכותית הוא צעד חשוב ומשמעותי לקראת עולם בטוח יותר במונחים של מודעות סייבר ומשקף התאמה מלאה לחזון המשותף".
 

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית