EuroNaval 2022: חברת DSIT מציגה מערכת הגנה רב-שכבתית מבוססת סונר

פתרון זה נועד להגן על נכסים אסטרטגיים תת-מימיים מפני איומים בטווחים ובעומקי ים מגוונים
 

תמונה DSIT

DSIT Solutions, מפתחת, יצרנית וספקית ישראלית של פתרונות הגנה מתקדמים, מקיפים ומשולבים כנגד כל סוגי האיומים התת-מימיים, מציגה בתערוכת EURONAVAL 2022, שתתקיים בפריז באמצע אוקטובר, את פתרון ההגנה הרב-שכבתי שלה לאבטחת נכסים אסטרטגיים כנגד סוגים שונים של איומים תת-מימיים בטווחים ובעומקי ים מגוונים.

איומים אלו כוללים, בין היתר, פעילות צבאית עוינת, טרור ופעילויות בלתי חוקיות, חדירה, חבלה והברחה על ידי צוללנים, כלי שייט לצלילה חלקית (SSV), כלי שייט תת-ימיים אוטונומיים (AUV), כלי שייט תת-ימיים בלתי מאוישים (UUV), כלי שייט המופעלים מרחוק (ROV) וכל סוגי הצוללות.

DSIT תציג את היכולות והמערכות המשולבות, עם משפחת מערכות Shield TM Sonar - תוך הדגמה של פתרונות הגנה חכמים ומקיפים מפני איומים תת-מימיים עבור נמלים, נמלים, אתרי חוף, אתרים ימיים וכן נכסים אסטרטגיים אחרים לרבות צינורות תת-מימיים וכבלים, בים וביבשה.

על פי DSIT, הפתרונות המתקדמים שלה מאבטחים את כל השכבות מהטווחים המיידים עד לטווחים קצרים וארוכים, כמו גם מאיומי מים רדודים ועד למים עמוקים ומספקים פתרונות הגנה ואבטחה רלוונטיים וישימים עבור צבאות, סוכנויות אבטחת המולדת ורשויות אכיפת החוק.
 

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית