אסיו השלימה אספקת אלפי מערכות מציאות רבודה לצה"ל

מערכת אוריון (או כפי שהיא נקראת בצה"ל – אולר / עמוד) היא מערכת ניידת קשיחה ומאובטחת לכוחות הפורקים מרק"מים המאפשרת תכנון משימות, ניווט, מיקום ומודעות מצבית

תמונה באדיבות אסיו

חברת אסיו טכנולוגיות (Asio Technologies), מפתחת ויצרנית ישראלית של פתרונות טקטיים לישומיים צבאיים, ביטחוניים ופארא-צבאיים, הודיעה כי לאחרונה השלימה אספקה של אלפי מערכות אוריון (Orion) מתוצרתה לצה"ל.

מערכות אוריון של אסיו טכנולוגיות כבר נמצאות בשירות מבצעי בצה"ל. לא נמסר שווי האספקה.

מערכת אוריון (או כפי שהיא נקראת בצה"ל – אולר / עמוד) היא מערכת ניידת קשיחה ומאובטחת לכוחות הפורקים מרק"מים. באמצעות פלטפורמת אנדרואיד, מערכת אוריון מאפשרת תכנון משימות, ניווט, מיקום ומודעות מצבית מוגברת באמצעות מסד נתונים GIS ויכולות מציאות רבודה (AR).

באסיו טכנולוגיות אומרים כי האוריון, הבנויה על ניסיון מבצעי מוכח בקרב, מאפשרת תכנון משימות דיגיטליות באמצעות ,GIS 3D ומציאות רבודה. זהו פתרון מודעות מצבית מדרגי, רב-שכבתי ורשתי עם ממשק אינטואיטיבי ואינטראקטיבי במיוחד.

במצב פעולה מקוון וגם במצב לא מקוון, האוריון משרת את החייל או המפקד הבודד עד לרמת הגדוד, ומאפשר להם לקבל עדכונים בזמן-אמת זה מזה (לגבי כוחות ידידותיים ועוינים, ומידע קריטי אחר למשימה).

המערכת יכולה לתקשר ולהתממשק עם פתרונות טקטיים אחרים של אסיו טכנולוגיות, כדוגמת מערכת כף יד טקטית למודעות מצבית יום ולילה LYNX ושעון חכם טקטי RIGEL, כדי לספק חליפת קרב טקטית משולבת במלואה עבור כוחות היבשה.


חברת אסיו טכנולוגיות תציג בכנס קהילת הכטב"ם בישראל, האזרחית, הביטחונית והדו-שימושית UVID 2022 שייערך בתאריכים 09 בנובמבר באקספו תל אביב וב-10 בנובמבר בירוחם.  למידע נוסף ורישום, נא בקרו באתר הכנס https://www.uvidtech.com

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית