עוד בכיר נפל למותו ברוסיה: הפעם - ראש מכון התעופה של מוסקבה לשעבר

הפעם, מדובר באנטולי גרשצ'נקו, לשעבר ראש מכון התעופה של מוסקבה (MAI) | הוא זכה במספר פרסים מממשלת רוסיה, כולל מדליית "הצטיינות למולדת" | למכון קשרים הדוקים עם משרד ההגנה הרוסי

MAI | thedailybeast

נראה כי עיוותי הגרביטציה המפילים בכירי במשק הרוסי אל מותם ממשיכים ביתר שאת. הפעם, מדובר באנטולי גרשצ'נקו, לשעבר ראש מכון התעופה של מוסקבה (MAI). הוא מת בנפילה מסתורית בתוך מטה המכון במוסקבה ביום שלישי האחרון. פרסום של thedailybeast

לשכת העיתונות של הארגון פרסמה הצהרה המתארת את מותו של בן ה-73 כ"תוצאה של תאונה", והוסיפה כי פטירתו בטרם עת הייתה "אובדן עצום עבור המכון והקהילה המדעית והפדגוגית".

כלי החדשות הרוסי איזבסטיה, שציטט מקור אלמוני, דיווח כי גרשצ'נקו "נפל מגובה רב" וירד כמה גרמי מדרגות. על פי הדיווחים, מותו נקבע במקום. לפי הדיווחים, במכון מוקמת ועדה שתבדוק את נסיבות מותו המוזר.

גרשצ'נקו, שימש לאחרונה כיועץ לראש המכון הנוכחי, שיש לו קשרים הדוקים עם משרד ההגנה הרוסי. הוא גם זכה במספר פרסים מממשלת רוסיה, כולל מדליית "הצטיינות למולדת".

מותו מגיע פחות משבועיים לאחר שבכיר שמונה לעזור לפקח על הפיתוח במזרח הרחוק של רוסיה מת בנפילה מוזרה מסירה נעה ימים ספורים לאחר שהשתתף בפורום כלכלי עם פוטין. אלה הם רק המקרים האחרונים בשורה של מקרי מוות מוזרים בקרב פקידים ומנהלים בתעשיות האנרגיה והטכנולוגיה של רוסיה.

 

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית