Opus Security מציעה אוטומציית תהליכי תיקון איומי סייבר בענן 

על ידי אינטגרציה מהירה עם שלל כלי אבטחת הענן הנמצאים בשימוש בארגון, הפלטפורמה של Opus מנהלת את כלל תהליכי הטיפול באיומים המזוהים תוך חלוקת אחריות ותיאום בין הגורמים הרלוונטיים בארגון

צילום: עומר שטיין 

טכנולוגיות מתקדמות לאבטחת ענן (כגון אלו שפותחו על-ידי חברות כמו אורקה ו-וויז) יצרו מהפכה באופן זיהוי איומים ותקלות במערכי אבטחת המידע של ארגונים בענן, ואפשרו לצוותי הסקיוריטי לקבל נראות רחבה וידע מעמיק יותר בכל הנוגע לסיכונים הקיימים לארגון. 

עם זאת, זיהוי איומים אינו מספק, בהיעדר פתרון ייעודי לניהול אוטומטי ומקיף של הטיפול באיומים הללו. ארגונים מתקשים למזער סיכונים בענן. 

הכלים הקיימים לטיפול בתקלות ואיומים ידניים ברובם, מסורבלים ודורשים השקעת זמן ומשאבים רבים. בנוסף, תהליכי טיפול באיומים בענן מצריכים אורקסטרציה ותיאום בין שלל גורמים בצוותים מרובים בתוך הארגון (כגון צוותי פיתוח, IT, DevOps ועוד). 

צוותי SecOps מתקשים לדעת מי האחראים לטיפול בהתראה. למי "שייך" האיום הספציפי, מתי נכון לעשות שימוש באוטומציה וכיצד נכון לחלק את המשימות הנדרשות. פערים אלו מעכבים את כלל תהליכי התיקון.

על ידי אינטגרציה מהירה עם שלל כלי אבטחת הענן הנמצאים בשימוש בארגון, הפלטפורמה של Opus מנהלת את כלל תהליכי הטיפול באיומים המזוהים תוך חלוקת אחריות ותיאום בין הגורמים הרלוונטיים בארגון.

Opus מעניקה לצוותי הסקיוריטי תהליכים מוכנים וקלים ליישום (פלייבוקים), ובכך מייתרת את ההכרח לבנות תהליכים אלו מאפס תוך בזבוז זמן ומשאבים יקרים. Opus מנגישה לגורמים האופרטיביים בחברה (מפתחים/DevOps) את היכולת לפתור במהירות ובדיוק את הבעיות המשמעותיות. 

החברה הודיעה על גיוס של 10 מיליון דולר בסבב סיד בהובלת קרן YL Ventures ובהשתתפות קרן Tiger Global ובכירים מתעשיית הסייבר העולמית. הגיוס הנוכחי יאפשר לה להרחיב את מרכז המחקר והפיתוח בישראל ולהתרחב בשוק האמריקאי. 
 

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית