abra תתקין את ה-CRM של מיקרוסופט בתעשייה האווירית | היקף הפרויקט למעלה מ- 10 מיליון ש"ח

תע"א משדרגת את מערכת ה-CRM למערכת האפליקציות העסקית של מיקרוסופט

שי אוזון. קרדיט ליבי קטן נאור

abra זכתה במכרז ה-CRM של התעשייה האווירית, פרויקט ה-CRM הנחשב לאחד הגדולים והמשמעותיים בישראל, בהיקף של מעל עשרה מיליון ש״ח. 

מדובר בהטמעה של פלטפורמת 365 Microsoft Dynamics מקצה לקצה: בתחומי שירות הלקוחות, השיווק והמכירות בכל תחומי העיסוק של התעשייה האווירית. יישום ראשון של המערכת (שירות לקוחות) עלה לאוויר לאחרונה. 

שי אוזון, מנכ"ל abra: "אנחנו מודים לתע"א על האמון ועל הבחירה ב-abra לחבר עבורה בין אנשים לבין התהליכים והטכנולוגיה של המחר. אני גאה ביכולת שלנו לספק פתרון הוליסטי ומקיף שמחבר בין היחידות השונות באברא.

״המערכת החדשה תאפשר לתע"א לקבל מבט מקיף על לקוחותיה ולהתאים להם הצעות ערך ייחודיות ומותאמות ובכך להמשיך במומנטום של גדילה, צמיחה ושגשוג עסקי."

אורית קנטרוביץ, מובילת תחום אפליקציות עסקיות במיקרוסופט ישראל: "התעשייה האווירית היא דוגמא מצויינת למהפכת הענן שמובילה מיקרוסופט בארץ ובעולם. החברה מייצגת את התפיסה החדשה הרווחת בשוק של תפיסת פלטפורמה אחודה ומודולרית שכוללת סל פתרונות מתקדם נגיש ומהיר ליישום שתומך בחזון של הגשמת היעדים העסקיים של הארגון."

מיקי לומניץ, CIO תע"א : "הטכנולוגיה הינה מאיץ למימוש הצמיחה העסקית של התע"א. השותפות שלנו עם מיקרוסופט ועם abra תאפשר יישום מערכת CRM מודרנית ואינטגרטיבית שתשפר ותייעל את התהליכים העסקיים והתפעוליים של החברה, את הקשר עם הלקוחות ותאפשר מענה שלם מקצה לקצה לניהול קשרי הלקוחות."

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית