חברת RT קונה את הבעלות מאירונאוטיקס: רמי שמואלי וטלי קוסברג-שמואלי יחזיקו בכל המניות

המכירה נובעת מהחלטה משותפת של שתי החברות להפריד כוחות, כתוצאה משינוי אסטרטגי שמתנהל בין שתי החברות מזה כשנתיים עם מכירת אירונאוטיקס לרפאל

תמונה: RT

חברת RT המפתחת, מתכננת ומייצרת בלוני תצפית למטרות מודיעין, אבטחה ותקשור מודיעה היום על שינוי בבעלות החברה. 

לאחר למעלה מ-15 שנים של שיתוף פעולה, מייסדי RT רמי שמואלי וטלי קוסברג-שמואלי החליטו לרכוש בחזרה את מניות החברה מידי קבוצת אירונאוטיקס.

החברה אשר הוקמה על ידי רמי שמואלי, בשנת 1996 כחברה לייצור פלטפורמות מרחפות קשורות לקרקע (בלונים) לשימושים טכנולוגים ובלוני פרסום ובהמשך זכתה להצלחה גלובאלית עם הפיתוח של משפחת בלוני התצפית SkyStar.

מערכות SkyStar נמצאות בשימוש מבצעי ברחבי העולם ותומכות בלקוחות צבאיים וארגוני אבטחה בחמש יבשות.

המכירה נובעת מהחלטה משותפת של שתי החברות להפריד כוחות, כתוצאה משינוי אסטרטגי שמתנהל בין שתי החברות מזה כשנתיים עם מכירת אירונאוטיקס לרפאל.  החברות ימישכו לשתף פעולה גם בעתיד כפי שעשו עד היום.

רמי שמואלי, מנכ"ל RT: "זהו יום חשוב עבור החברה, שחוזרת להתנהל באופן עצמאי, אנו נרגשים לצאת לדרך עצמאית ולהמשיך את הפעילות הענפה של החברה ולשרת את לקוחות החברה ברחבי העולם.

״נשמח להמשיך לשתף פעולה עם קבוצת אירונאוטיקס בפרוייקטים חדשים בעתיד ולספק את פתרונות החברה לכל העוסקים בדבר. מאחלים לאירונאוטיקס ולעומדים בראשה המון הצלחה ובטוחים שעוד נמשיך לעבוד יחדיו גם בעתיד. ״

 

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית