ארה״ב מרחיבה את השפעתה בתחום הסייבר לאירופה

הסוכנות לאבטחת סייבר ותשתיות (CISA) פותחת סניף בלונדון. פעם ראשונה שהסוכנות יוצאת מגבולות ארה״ב עם נוכחות פיזית ביבשת אחרת

By Cybersecurity and Infrastructure Security Agency - https://www.cisa.gov/sites/default/files/images/director-easterly-pic.jpg, Public Domain, https://commons.wikimedia.org/w/index.php?curid=107996717

הסוכנות לאבטחת סייבר ותשתיות (CISA) הודיעה ביום שני האחרון כי תפתח משרד ראשון מחוץ לארה״ב בלונדון בהמשך החודש.

"כסוכנות הגנת הסייבר של אמריקה, אנחנו יודעים ששחקני איומים דיגיטליים אינם פועלים בצורה מסודרת בגבולות. כדי לסייע בבניית חוסן מול איומים מקומיים, עלינו לחשוב גלובלית", אמרה מנהלת CISA, ג'ן איסטרלי, בהצהרה.

CISA וסוכנויות פדרליות אחרות חברו באופן שוטף לרשות הסייבר הבכירה של בריטניה, המרכז הלאומי לאבטחת סייבר (NCSC), כדי להוציא אזהרות משותפות לגבי נקודות תורפה או פעילות דיגיטלית זדונית - עבודה שרק התגברה מאז הפלישה של רוסיה לאוקראינה.

הסניף החדש בלונדון ינוהל על ידי ג'ולי ג'ונסון, ששימשה בעבר כיועצת אבטחה אזורית של CISA בניו יורק. היא גם עבדה כמובילה האזורית של הסוכנות עבור קבוצות עבודה בין-סוכנויות פדרליות.

לפני שהצטרפה לאגף הסייבר של DHS, ג'ונסון שירתה במגוון תפקידים במחלקת המדינה, כולל בלשכות המודיעין והמחקר, סמים בינלאומיים ואכיפת חוק וענייני חינוך ותרבות, שם תפקידיה כללו פריסת מרכזי IT והדרכה בינלאומית , על פי CISA.

ההודעה מגיעה ימים לאחר שהבית הלבן אמר ש-CISA וה-FBI חתמו על הסכמי שיתוף פעולה בנושא אבטחת סייבר עם הרשות הלאומית לאבטחת סייבר של ערב הסעודית.

שני ההסכמים נועדו לקדם שיתוף מידע בין שתי המדינות, כולל מאמצים להגביר את הגנת הסייבר ושיטות עבודה מומלצות.

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית