סין פיתחה תשתית בלוקצ׳יין חסינה למתקפות קוואנטיות 

על פי הדיווח של China News Service, נוספה שיטת חתימה דיגיטלית פוסט-קוונטית לפלטפורמת הבלוקצ'יין כדי להגן עליה מפני תקיפות

bigstock

על פי דיווח בסין, פלטפורמת הבלוקצ'יין הסינית ChainMaker נבנתה עם טכנולוגיה שיכולה לעמוד בפני תקיפות ממחשבים קונבנציונליים ומחשבים קוונטיים כאחד. דיווח של interestingengineering

לפי סוכנות הידיעות, מפתחי הבלוקצ'יין העסקי, הידוע גם בשם Chang'An Chain, טענו שהטכנולוגיה החדשה שומרת על העברת מידע בין מוסדות פיננסיים, מה שהופך את העסקאות המקוונות לבטוחות יותר.

האקדמיה של בייג'ינג לבלוקצ'יין ומחשוב קצה עיצבה את המערכת שהוצגה בינואר שנה שעברה. זוהי פלטפורמת הבלוקצ'יין האוטונומית הראשונה של סין והיא נוצרה בשיתוף פעולה עם אוניברסיטאות כמו Tsinghua ו-Beihang, כמו גם עם Tencent ו-Baidu.

על פי הדיווח של China News Service, נוספה שיטת חתימה דיגיטלית פוסט-קוונטית לפלטפורמת הבלוקצ'יין כדי להגן עליה מפני תקיפות, כולל כאלו של מחשבים קוונטיים, שעלולות לסכן את אבטחת התקשורת הרגילה.

נשיא חברת הטכנולוגיה הקוונטית QuantumCTek אמר ל-China Science Daily כי פיתוח פתרונות למניעת תקיפות קוונטיות קריטי, גם אם בניית מחשב קוונטי עשויה להימשך שמונה עד עשר שנים נוספות. 

במהלך אולימפיאדת החורף בבייג'ינג מוקדם יותר השנה, ChainMaker אמרה שהטכנולוגיה שלה נוצלה בסחר בפחמן, מימון שרשרת אספקה ומעקב אחר מקור המזון.

לפי רשת השידור הסינית CCTV, הקונסורציום אמר ביוני אשתקד כי התקין מעבד בלוקצ'יין בעל 96 ליבות שהופך את אימות החתימה למהיר פי 20 ועיבוד חוזים חכם מהיר פי 50 ברשת.

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית